Scarbosenii

Domnul in cauza misca gratios din picioarele de broasca. Si haraia ca un fumator. Stiu ce zic, ca de atata lasat termin si eu un pachet pe zi. Si imi vine sa harai. Mda, sunt scarboasa.

Insa pe domnul din piscina nu as fi putut sa il intrec. Apa ii mangaia firisoarele de par care ii cresteau pe umeri asemeni unui muschi. Si tremurau nelamurit la fiecare miscare. Sa o ia inainte, sa o ia inapoi? Racheta paroasa le punea o mare problema. Fiindca se misca asemeni pietrelor, creand un mic crater. Apa bulucindu-se neconvinsa in jurul trupului matahalos.

Pe marginea piscinei nici eu nu eram foarte convinsa. Sa ma duc la el si sa il rog sa iasa afara? Pana la urma nu se stie ce fel de animale se pot ascunde intr-o astfel de blana. Si poate clorul din apa nu era suficient de puternic sa le anihileze. Sau poate pilozitatea se ia, mai stii…

Spus o injuratura. Si bagat degetul cel mare in apa. Ma asteptam sa vad cum incepe sa ma cuprinda. Parul. Si imi apare peste tot, in varf de genunchi si in dos de palma. Rasucit in plete blonde acolo de unde m-am chinuit mai cu spor sa il alung. Niciodata sigura cum se mai poarta in ultima vreme.

Mintea e perversa. M-am lamurit odata pentru totdeauna. Putea sa se opreasca aici. Domnul era in apa, acoperit de elementele naturii. Puteam sa las lucrurile asa, sa innot pe langa el in necunostinta de cauza. Dar hm… se pare ca nu ar fi fost fun.

Asa ca in mare graba mi s-au confectionat in minte urmatoarele imagini – ochi plangaciosi, un pantec acoperit de grasime cam de o palma, doua picioare scurte, niste chiloti stramti impinsi in laturi de parul care nu mai incapea, doua maini delicate, o curtoazie domoala…

Si da, in apa de pe langa domnul cu pricina am dat eu din maini si picioare. Ba chiar mi-am bagat capul sub. Sa nu ne oprim la jumatati de masura.

3 responses to “Scarbosenii

  1. si acum zici? pai asta langa mine inota. eu eram asa de concentrata incat nu am observat ca ma mangaia cu fuioare de a par:) 50 de bazine nu se fac daca te uiti la parul altuia. chiar daca da pe dinafara din chiloti. asta sa o stii de la mine.

  2. O curtoazie domoala! Da, aici e cazul sa te opresti :-))

  3. ah, daca as fi stiut. credeam ca de asta ai stat jumatate de ora dupa mine. domnul in cauza merita mangaiat pe blana. si lasasem in seama ta imprietenirea in scopul perpetuarii speciei. odata si-odata

Lasă un răspuns

