Am probleme cu barbatii

As vrea sa zic ca am cine stie ce probleme clasice, de genul el nu face piata sau nu a avut chef aseara sa ma scarpine pe spate. Si apoi sa ma duc la o prietena care sa dea din cap cu intelegere la indignarea mea. In timp ce de fapt nu ma asculta. Fiind coplesita de vestea ca el are un copil. Cu altcineva.

Dar din pacate nu. Nu am eu norocul asta. Eu am probleme la nivel de simt al umorului. Parca prin facultate ma mai intersectam cu cei de varsta mea. Eu radeam de ei. Si ei de mine. Incretindu-ne in acelasi timp curbura ochilor. Dar acum este groasa. Spranceana se ridica si degetul se indreapta acuzator. Cum am putut sa spun asa ceva? Si prin cap li se invart explicatiile: sunt proasta, imi bat joc de ei, sunt proasta.

Dupa care urmeaza ore, chiar si zile, in cazuri nefericite, de explicatii. Eu stiu ca tu stii ca faptul respectiv este adevarat. Si tu stii ca eu stiu acelasi lucru. Si atunci cand folosesc acest cuvant ma refer la faptul pe care tu stii ca il stiu si eu stiu ca il stii. Doar ca privit dintr-un alt unghi care pare fun. Cum, nu stiai asta? Pai daca faci urmatoarele analogii e in regula. Ajungem la ceea ce tu stii ca stii dar crezi ca eu nu mai stiu ce tu stii.

Si uite asa ne distram facand analize pe text. La nivel de scoala generala.

Cum am ajuns sa avem puncte culturale de referinta atat de diferite nu imi dau seama. Citim aceleasi carti si ziare. Ne uitam la aceleasi filme. Lucram in acelasi tip de companii. De ce trebuie sa umblu cu dictionarul la mine in permanenta? Mereu acolo, ca sa explice fiecare gest, fiecare gluma.

Sesizez vag ca este vorba de ceva legat de orgoliul lor. Pe care trebuie sa stau sa il mangai cu manusi chirurgicale. Sa il palpez si sa ii fac respiratie gura la gura ca sa ne putem calma. De zambet nici nu mai poate fi vorba. Suntem aici intr-o operatiune de salvare. Incruntati si incrancenati. Si asistati de un elicopter, ca pe mare in vreme de furtuna.

9 responses to “Am probleme cu barbatii

  1. Frumos articoulul de pe hotcity🙂 este vorba de preferintele tale in el,sau e pur si simplu inspirat din viata cuiva?

  2. mercie frumos de aprecieri🙂. nu sunt preferinte. de fapt ma enerveaza cand se intampla

  3. de ce barbatii au reactionat astfel la articolul tau cu „Vreau propuneri explicit sexuale”?
    Simplu: ei nu gasesc nimic exagerat in faptul ca o femeie ar vrea sa faca sex cu un tip beat, necunoscut, casatorit etc.

  4. ti-am citit articolu de pe hotcity .. e tare interesant .. cauta-ma sa vb .

  5. paraseste-l !!!

  6. Normal ca nu gasim nimic exagerat in a face sex cu un baiat beat,necunoscut,casatorit,etc🙂

  7. Imi place la nebunie articolul de pe hotcity. Imi place genul asta de sinceritate, mai ales ca suntem inconjurati de atata ipocrizie. Scris clar, explicata fiecare decizie, fara pudibonderii.
    Totusi ai grija la exprimare. Sunt acolo niste puncte care strica din frumusetea articolului.

  8. Felicitari pentru articolul postat pe hotcity.ro.

    Totusi, te-ai inspirat de undeva?

  9. well, da, a fost inspirat de ceva. am un amic care de cate ori se imbata, desi este insurat si ne stim de o gramada de vreme, nu rateaza niciodata ocazia sa imi zica cat i-ar placea lui sa….

Lasă un răspuns

