Omg, i am a groupie

Un amic interesant, destept si modest (calitate pe care dupa spusele sale ar trebui sa mi-o insusesc si eu, celelalte doua neavand taine pentru mine) imi povestea cum diverse domnisoare cadeau prada exaltarii datorita faptului ca ii citeau blogul. O exaltare mai decenta, e adevarat, fiind vorba doar de niste zambete si insinuari ‘take me i’m yours’. Comparativ cu tipete si rupt tricoul in public. Acum ce poti sa-i faci, doar are un blog, nu este rock star.

Internetul le face pe femei tare indraznete. Le vezi lipite de tastatura. Trimitand zambete odios de dulcege catre o pagina de net. Citind ceea ce randurilor insirate de cuvinte nici prin cap nu le-a trecut sa spuna. Si bucurandu-se ca uite, exista cineva care gandeste exact ca ele. Desi procesul de evolutie e un pic cam incet, daca stai sa le intrebi. Dar o femeie indragostita iarta orice. Si se ofera cu multa generozitate, chiar daca exista mici scapari🙂.

Well, si eu citesc fidel de cativa ani http://…. ( ntttt!!! un pic de decenta, va rugam. De unde atata curiozitate?) si mi se pare ca am trecut de faza initiala, de courtship, si am putea face lucruri ceva mai serioase. Iar argumentul este beton – Ai incredere in mine, te-am citit zi de zi peste 700 de zile. Iti spun eu ca ne potrivim.

Dar lumea este nesigura, observ. Si cam speriata. Iar increderea in oameni a disparut cu totul. The rock blogger gaseste argumentul meu superfluu. Si tot face apel la dreptul sau de a se indoi. Pe care eu cu multa placere i l-as sterge. Fiindca va spun, acest courtship e un pic cam lung. Si am cam ramas fara argumente. Oare o felie de tort o sa-l convinga de bunele mele intentii?

Intre timp eu ma tot perfectionez avand noi revelatii in privinta relatiilor.🙂

3 responses to “Omg, i am a groupie

  1. omg, I am 2 or 3 groupies. intr-adevar, rock bloggerii sunt deliciosi, nu ole pot rezista. si este mare minune ca ei imi rezista mie.

  2. Eu prefer sa imi dezvolt grupul meu de grupies. Ce, in definitia grupies scrie cu necesitate ca trebuie sa fie femei care isi rup tricourile in fata scenelor pe care canta barbati?

  3. nona am fost in situatia asta aici http://www.hotcity.ro/la-cine-tinem/vreau-propuneri-explicit-sexuale si nu, nu e bine. imi place sa pot face eu propuneri explicite. calitatea de vanat nu ma tenteaza

Lasă un răspuns

