Barbatii ma protejeaza

De cand am trecut de 19 de ani barbatii au incetat sa mai lupte cu mine frecandu-ma casual cu zapada pe fata sau punandu-mi piedica cand mergem pe strada. Si chiar daca o faceau erau mereu atenti sa nu patesc ceva, ca si cum as fi fost de sticla.

Nu exista nici un fel de indoiala, barbatii ma protejeaza. Cu nu stiu ce simturi au detectat ca I am not match for them. Si au inceput sa imi surada tocmai cand eu ma simteam mai tare in toiul luptei. Sa ma priveasca senini cand eu ma chinuiam cu sufletul la gura sa ii enervez. Si sa ma intrebe daca nu vreau sa mergem la o cafea dupa ce ma relaxez.

Fara indoiala barbatii ma plac. Nu vreau sa spun ca toti. Si nici ca ma plac din punct de vedere sexual neaparat. Ma plac asa cum isi plac cainii pe care ii mangaie sub barbie. Imi zambesc cu aerul cozy pe care il au dimineata cand isi beau cafeaua in picioarele goale asezati in fata ferestrei. Si viseaza la lucruri care nu sunt inca. Banuiesc ca ii distrez.

Well, acum, daca nu sunt chiar egala lor, motiv pentru care au incetat lupta, incearca sa mentina starea de armonie prin orice mijloace. Si cel mai la indemana este acela de a-mi ascunde lucruri. Care stiu ca m-ar deranja. Hotarasc ce ar trebui sa ma intereseze si ce nu. La ce as face fata si la ce nu. Cat anume ar trebui sa stiu din lucrurile care ma privesc direct.

Evident, la un moment dat situatia devine atat de grava incat urmele nu se mai pot ascunde. Si atunci vine replica clasica – am vrut sa te menajez. Si injuratura mea exasperata de atata bunavointa care imi taie orice putere de decizie. Si nici macar nu ma pot supara extraordinar de tare, fiindca nu este doar un ‘line’ din partea lor. Chit ca le-a fost mai simplu daca au scos din ecuatie o variabila.

Hm… sa ti se taie de atata protectie. Ceva, cumva, clar fac gresit de ei ajung la o asemenea atitudine fata de mine. Dar oare ce?

3 responses to “Barbatii ma protejeaza

  1. cred ca aceasta e o atitudine generala a barbatilor fata de femei. o voce mica le sopteste ca trebuie sa ne protejeze, ca suntem prea fragile sa aflam adevarul. bleah

  2. ai incercat sa cari sacose grele in fata lor si sa scimbi un bec? sa vezi cum le se taie. pe mine nu ma protejeaza nimeni. e horror.

  3. haha, cred ca ma pazesc, nu ii provoc. becurile pot sta si neschimbate. sacose? la ce bun? sa ne hranim cu aer si bere

Lasă un răspuns

