Lasa-ma sa te spamez

Nu te incrunta. Si nu ai teama. Si lasa-ma sa te spamez.

Nici nu iti poti inchipui cata placere imi face acest lucru. Fiecare spam e ca un puf roz, din acela care se pune pe capete de creioane de catre fete cu mintile duse. Asa sa sunt si ale mele daca mi se intampla sa ma gandesc la tine. Si o fac des. Noroc ca mi-a mai ramas o farama de simt al penibilului. Si ascund puful roz cat pot de mult.

Dar uneori ma mai razbeste si pe mine. Mi se pare ca este atat de stralucitor. Si colorat. Si paietat. Incat merita prezentat in fata ta cu intreaga ceremonie de rigoare. Ca sa radem apoi amandoi de el. Si sa ne zbavim asa de penibilul in care mai suntem aruncati din cand in cand. Dar nu ne reprezinta pe noi, fiinte rationale. Nu.

Ti se cere o participare minima. Nu trebuie sa faci cine stie ce giumbuslucuri. Eu oricum m-am consumat cu totul in actul spamarii. Probabil ca daca mi-ai raspunde dulceag as face apoplexie. Si as incepe sa vomit toate cuvintele siropoase pe care le-am spus. Asa ca tu nu ai voie. Trebuie sa te tii tare pe pozitie. Sa arati ca nu te gadila un puf roz. Indiferent pe unde si cum se plimba.

Si sa facem lucrul acesta macar o data pe saptamana. Fiindca am si eu nevoie de o distractie. Caci uite, in jurul meu contururile sunt cenusii tare. Si se cer de la mine lucruri multe si obositoare. Asa incat din cand in cand uit cine sunt. Si de ce trece timpul. Si toata joaca aceasta ma ajuta facand clipele sa capete nuante diferite si parfumuri stralucitoare.

Nu-i vorba, daca m-as concentra as putea sa ma joc asa si singura. Invartind pietricele colorate in aer. Dar daca nu intervii din cand in cand sa destabilizezi situatia, si sa faci ca intreaga lume sa se invarta ametita in jurul meu pentru a-si recastiga echilibrul, parca nu mai este la fel de fun. Stiu ca poti face totul mai interesant cu numai cateva cuvinte.

Deci lasa-ma sa te spamez. E doar o alta fateta a jocului.

PSPentru ca exista dreptate pe aceasta lume sunt spamata cu propriile inventii. Acum x ani, intr-un exces de comunicare, am facut pentru ele.ro cate un newsletter pentru fiecare domeniu principal, plus horoscop. Asa ca numarul lor a crescut de la 3 la cam 20. Iar acum am marea placere de a le primi dupa o intrerupere de vreo 2 ani. Ceea ce inseamna click dezabonare si click confirmare dezabonare. Oare cum si-au adus aminte de mine dintr-o data? Of, of, banuiesc ca o merit.

Lasă un răspuns

