Brandul meu favorit vorbeste de noi

Deci credeti-ma, sa fie oricine, zf, basescu, ogilvy, carturescu sau mc donald in persoana nu as fi fost mai fericita.

Well, am crescut cu MTV. In perioada cand era alternativ. Era in permanenta deschis. Si da, probam toale si ma uitam in oglinda, mai dansam, mai beam un pahar de bere. Cred ca am facut si sex pe MTV, (dar sa nu mai spuneti la nimeni. Cica e din cauza zodiei, de mi se intampla sa ma uit la tv si sa mananc inghetata in acelasi timp cu…)

Deci azi sunt blonda. Brandul meu favorit a laudat ceva ce am facut.

Va las cu un clip din perioada de glorie

si my all time favourites

2 responses to “Brandul meu favorit vorbeste de noi

  1. te citesc te citesc si tot dau pe articole mai vechi si iar articole mai vechi, si nu mai stiu cat de departe am ajuns.

    stiu ca mi-ar placea sa am ceva mai inteligent de zis decat „esti prea tare!”, dar am sa te mai citesc si o sa mai exersez inainte de a incerca ceva cat de cat pe la acelasi nivel.

  2. Ooo yea… Pearl Jam! Yes!

Lasă un răspuns

