Ochiul lumii peste mintea mea

Scriu un blog. Deci va ingadui curiozitatile voioristice. Ba chiar ma asez si eu mai comod in patul pe care il faceti ca sa ma holbez la mine. Hm… dati-mi o telecomanda sa zapez mai departe, ca mai mult de cateva secunde nu rezist.

Ochiul lumii este plictisit si casca a lehamite. Scarbit ca nu il bag in seama. Sa ii fac urme negre pe pleoape. Sa ii torn picaturi sa se duca urmele de oboseala. Si sa ramana sticlos, stralucind de sanatate contrafacuta.

Asa ca se uita la mine printre vinisoare injectate de atentie. Si se asteapta naiba stie la ce. Ceva probabil care sa continue povestile suculente spuse la betie. Ochiul lumii se apuca si cauta pe google dupa numele meu (doamne, cu ce am gresit?) si face din pleoape cu subinteles pe la petreceri de companii. Promite. Si iar promite.

M-as uita si eu in el. Ca am auzit ca ar fi povesti licentioase. Dar el se inchide cuminte. Ha, ha! Pai daca fac tot ce spuneti, credeti ca ma impiedic in cateva cuvinte? Dar ochiul lumii nu este rational. Este numai pofticios de ceva divertisment. Si alearga pe net in cautarea lui. Doritor de detalii. Si imagini colorate. Ca sa nu dea peste nimic concret.

Uneori prieteni grijulii imi spun ca in fata ochiului lumii se danseaza. Fiindca painea vine din circ.

Alteori imi spun ca daca nu ii dau ochiului ce sa priveasca, el oricum isi face singur povestile. Si asta este periculos.

Eu nu m-am maturizat nici anul asta. Si ochiul lumii mi se pare cand o lupa, cand o oglinda care distorsioneaza. Asa ca ma holbez la el in cautare de divertisment.

Hai sa facem circ!

One response to “Ochiul lumii peste mintea mea

  1. Iubeste si fa ce vrei!

Lasă un răspuns

