Ce ma bucura pe mine

Nu stiu ce anume va face voua sa va straluceasca ochii de multumire si sa va tranteasca un ranjet semi stupid pe fata (ma rog, asa e sentimentul de fericire in viziunea mea), dar mie mi se intampla asta cand mai multa lume imbratiseaza ideile mele.

Pentru ca asta este singura certificare posibila ca au fost bune. Altfel undeva, cumva, ar fi scartait si piesa nu ar mai fi intrat natural in puzzle. Iar mie nu imi sta in caracter sa iau sabia sa ajustez. Asa ca, atunci cand lumea se invarte dupa cum am sperat, capat un fel de euforie vecina cu betia, drept pentru care veti suporta cuvintele de mai jos.

Stiti ca sustin blogosfera feminina. V-am innebunit cu asta. Si credeam ca este numai o pasiune a mea. Careia, va rog sa ma credeti, nu ii gasesc o explicatie extraordinar de logica. Dar asa se intampla in cazul credintelor, nu te pune nimeni sa faci o demonstratie matematica pe marginea lor.

Si ca sa vezi, si altii mi-au dat dreptate. Foarte multi. Asa ceva este pe cuvant neasteptat. Si nu poti decat sa te inclini in fata sortii. Iar acum avem si resurse financiare, ca sa dezvoltam ideea mai bine. 2000 eur/luna. Ceea ce ma face sa ma inclin inca o data, ca asta inseamna ca blogosfera feminina are deja o valoare economica. Iar viitorul, cred eu, va demonstra ca ea este foarte mare.

Ps. Cei care vor sa stie cat de peltic vorbesc pot asculta aici mini interviul de la matinalul radio romania actualitati / cultura urbana. Multumim Valentin Panduru.

Lasă un răspuns

