Fragmente

Tocmai ce am avut revelatia ca am o masea de minte crescuta lateral. Si nici unul din cei care m-au sarutat nu comentat nimic. hah!

Times loveste cu felicitari. In studenti de aceasta data.

haraciul-si-mucarerul

Marca smokingcoolcat.

Canalia pregateste acum unele pentru crizati. Ma intreb daca baietii de la de-rasul-blogosferei ar fi de acord sa ni le deseneze.

Daca inca nu i-ati descoperit, fuga fuguta la ei si apoi va astept inapoi cu un multumesc pentru asa link.

PS. La mimi nu aveti voie sa mergeti fiindca azi deja se lauda ca a avut vreo 60 de cititori. Inca putin si o sa se uite de sus la mine.

Update: fuck… fuck… fuck (va las pe voi sa descoperiti ce greseala am facut). fuuuuck!

8 responses to “Fragmente

  1. Pai mai dana, un sarut normal nu implica si masele de minte, indiferent unde cresc ele. Papa, fug la mimi acum, ca m-ai intaratat:P

  2. cum si eu beneficiez de masele de minte crescute in triplu-salt cu pirueta pe spate, ne simtim datori sa ne declaram curiozitatea vis-a-v… vizavi -asa- de dorinele artistice ale Canaliei. Deci, asteptam scrisoare dechisa cu continut explicit, fara cacaofonii ca cea anterioara, in care sa ne explicati ce doriti de la noi.

  3. 🙂 vai ce imi place netul… si ce dragut ce mi-ai scris. pregateam un email oficial, dar inca nu avem concepute toate scenele.

    cacaofonie… ce unde cum? m-ai facut sa imi recitesc textul de 3 ori

  4. in comentul meu era cacofonia:))deci? asteptam emailul oficial?

  5. da sa traiti, vine imediat. cautam o adresa la care sa ti-l trimit. normal, era in fata ochilor, dar m-ai emotionat, cu maseaua mea cu tot

  6. crescuta lateral deci ascunsa? sau cum ?…ca sa poata fi revelata?! nici urma de greseala…

  7. uite, acum, ca te-ai mirat ca a crescut lateral mi-am adus aminte de mama care a insistat sa imi scot toti dintii de lapte inainte sa cada ei natural fiindca ceilalti ar fi crescut peste ei. evident, atunci mi s-a parut sadica, ca toti stomatologii. acum ma mai gandesc🙂

Lasă un răspuns

