Revistele de femei te tampeste

Vuieste lumea. Indignata. Avem o intreaga parte a populatiei, care dupa ce ca a fost napastuita de la natura cu mai putini neuroni si cu mai multa labilitate psihica, mai este si fara mila supusa unui atac mediatic menit sa te tampeasca.

Care atac este condus din umbra de oameni lipsiti de scrupule care vor sa isi vanda rujurile. In loc sa se apuce de lucruri mai utile societatii, cum ar fi sa produca masini si avioane si tractoare si secere si ciocane.

Iar aceasta conspiratie a rujului le ia din fasa, invatandu-le inca de la 13 ani sa se uite in oglinda. Si le sopteste la ureche tot felul de porcarii, cum ca ar trebui sa faca sex protejat, dar totusi salbatic. Si sa foloseasca asta drept arma de subjugare impotriva celeilalte parti a populatiei care, inocenta, sta si face integrame nebanuind ce i se pragateste.

Si de ce se intampla toate acestea? Desigur, pentru ca cineva trebuie sa plateasca naibii rujurile acelea!

Acest scenariu il aud intr-o forma sau alta cel putin o data pe saptamana. De la oameni convinsi ca femeile e proaste, iar revistele adresate lor le face si mai proaste. Si noroc cu ei ca ne atrag atentia.

Well, eu reviste pentru femei nu citesc. Si nici pe situri pentru femei nu m-as uita, daca nu m-ar obliga job-ul. Drept pentru care am scapat de rujuri si de necesitatea de a gasi pe cineva sa mi le plateasca, dar nu de intreaga ironie a sortii.

Pentru ca, daca ceea ce este pe piata ma nemultumeste si nici in ecuatii nu imi gasesc implinirea, am zis sa fac ceva care sa ma reprezinte. Asa ca am inceput sa scriu. Despre lucruri care ma intereseaza pe mine. Si am mai gasit si alte purtatoare de rujuri si lacuri colorate sa scrie. Despre ce le intereseaza pe ele. Si a iesit hotcity, care trebuie sa fie revista pentru femei, din moment ce noi o scriem si nu contine chiar nicio integrama.

In jur lumea clatina din cap si se indoieste ca vom reusi sa punem vreun ruj in paginile ei virtuale fiindca am incalcat conventia ‘revistele de femei te tampeste’. Nu este posibil ce vrem, ne-am ratat targetul. Avem semnale de alarma de peste tot: de la Dragos, care prin de solicitudine ne atrage atentia ca ne-ar trebui niste subiecte ceva mai maneliste, la times care se exprima mai plastic – Pimul site de femei cu trafic exclusiv masculin, si Arhi care isi arata extraordinara intuitie sociologica ‘Nu exista pizde, pardon femei care sa aiba idee sa scrie un blog influent toate bat campii cu elan si fluturasi.’ ( draga Arhi, nu te vom uita niciodata)

Concluzia este clara – daca vrem sa facem ceva adresat femeilor trebuie mai renuntam la vreo 2-3 neuroni. Ceea ce noua ne este imposibil, oricat ruj ne-am pune.

Si toata aceasta complicatenie ingrozitoare se va sparge in capul altcuiva, de cand Mihai s-a hotarat sa caute sensul ultim al vietii in magazinele din Singapore si in tapetarea peretilor cu mov.

Avem o trilema, ori tampim pe cineva, pe noi sau pe ele, ori zburam de pe piata.

Si fiindca lucrurile nu se opresc niciodata la limita bunului simt mai rugam si fetele din blogosfera sa ne povesteasca cum sunt ele cretinizate de revistele pentru femei si viseaza numai la rujuri si dobitoci care sa le ofere. Si cine reuseste sa tampeasca mai cu spor primeste publicitate in valoare de 1000 euro, ca sa atraga un fraier mai plin de lovele.

Dixit.

11 responses to “Revistele de femei te tampeste

  1. Get rich or die trying🙂
    Eu tot cred ca se poate. Se poate sa le pacalim sa uite de glossy. Poate fiindca am crescut eu cu admiratia pentru Renastere🙂

  2. ar trebui sa ne gasim un medici.
    cine se baga?

  3. foarte interesant articolul!
    eu sunt o debutanta in ceea ce priveste blogul si chiar as fi curioasa ce parere aveti despre cum am ales sa fac primii pasi.
    http://zahdiva1.wordpress.com

    P.S. orice opinie poate fi constructiva😀

  4. semibooooring. ruj

  5. @ ania – hah, deci te-am plictisit
    @ zahdiva – cu oaresce intarziere, sry. din cate vad ai doar cateva posturi, asa ca e greu sa imi dau cu parerea. o singura observatie as avea, in privinta stilului de scris – decat sa dai sfaturi mai bine povestesti ceva prin care sa iti transmiti parerea sau intrebarile sau luminezi altfel o problema. lumea este plina de sfaturi. unul in plus nu ajuta😛

  6. dap, m-ai facut sa casc si sa ma duc la culcare.

  7. Pingback: I’m the average Joe « calator prin oras

  8. Pingback: Cat de mare trebuie sa fii? « calator prin oras

  9. Pingback: Springtime for Hitler « calator prin oras

Lasă un răspuns

