De unde pot sa cumpar niste indolenta?

Daca v-as spune ca am probleme as minti. Si nici chiar neplaceri. Sau macar perspective triste de care sa fiu constienta, cum ar fi ca sunt de credinta ortodoxa si ma vor manca viermii. Nop, nu am nimic. Si totusi…

Imi pierd dimineata trezita in neliniste. Ca as fi putut face ceva mult mai bine. Aceleasi ganduri pe care le intorc pe 47 parti inainte sa iau o decizie. Si dupa ce o pun in aplicare si nu iese neaparat rau inca 74 de ganduri cum s-ar fi putut altfel. Si nici un castig neaparat din asta. Poate numai ca peste 3 ani sa mi se intample sa zic, bine, am gandit deja asta.

Sa nu credeti ca sunt perfectionista. Mi se cam rupe. Si nu am rabdare. De unde si posibilitatea ca altii sa imi corecteze textele de 1000 de ori. Deci nu de aici.

Si nici nu am cine stie ce bunatate extraordinara. Ba chiar sunt putine lucruri care ma induioseaza. Si aici nu trec clasicele pisicute, ochi plangaciosi si copiii. Deci nu de aici.

Sa nu credeti ca imi pasa foarte tare de ce cred altii. Mai degraba sa gresesc eu decat sa fac bine urmand pe altcineva. Deci nu de grija parerii altora imi pierd eu linistea.

Ati spune ca sunt indolenta destul. Ba chiar ar mai trebui sa ma mai repar un pic. Si totusi nu. Am insomnii incontinuu. Si fruntea incruntata. Si zambesc mai rar decat cineva aruncat pe o insula. Sunt profund nemultumita, preocupata. Si de asta numai indolenta te mai poate salva. De unde se cumpara asa ceva?

3 responses to “De unde pot sa cumpar niste indolenta?

  1. De la indolentarie…daca o exista…

  2. De la Carrefour. Au absolut de toate.

  3. zicea lamaie ca poate da ia peste remediul universal sub forma de somnifere. sa vedem🙂
    va ramane cireasa cu doua somnambule langa ea

Lasă un răspuns

