Hah, sunt nebuna!

Cum poti sa fii varza la ora 10.20 dimineata, recte (hehe, ce cuvant!) cand scriu aceste randuri.

Asa… sa ne intoarcem, tocmai ce am citit de ceva furt din online/fashion. Unde eram? A… ieri, pe la ora 7, Sorin nemaisuportand linkurile pe care i le trimiteam a tipat la mine sa ma duc acasa. Avea dreptate saracu, ascultati aici:

Ce au in comun vedetele de la hollywood? Au ales epilarea definitiva” (idieta.ro)

10 tipsuri pentru a te simti mai tanara:

  • Downloadeaza muzica wild pentru i-pod-ul tau.
  • Cumparati un I-Pod.
  • Cumparati un calculator sa ai cum sa downloadezi muzica pentru a pune pe i-pod.” (ele.ro)
  • mwahahaaaaa…

    Bon. Deci acasa. Unde am un volum imens despre istoria familiei Medici. Probabil ati observat, eu am o slabiciune evidenta pentru persoane capabile sa schimbe lucrurile. Asa ca volumul in cauza nu ma sperie. Chit ca trebuie sa aiba vreo 900 de pagini. Pana acum il prefer pe Cosimo fiului mult mai cunoscut, Lorenzo. Dar de vina poate sa fie si autorul. Volumul a fost scris prin 1908 si se pune prea mult accent pe partea morala. Hei, de ce ne-ar pasa cat de morali au fost? Conteaza cat de interesant ai fost (asta asa, pentru cei care inca abordeaza problemele moral si se intreaba de ce se stramba lumea cand le citesc textele).

    In fine, atat de deosebit a fost sa aflu ce persoana perfect morala a fost Lorenzo (mai ales cand contemporanii lui erau asa de pierduti… mwahahaaa..) incat am adormit. Si m-am trezit la 2!  2!!!!!

    Trebuia sa il fac si mai mare ca sa va explic cat de naspa este ce mi se intampla, dar nu am reusit si m-am plictisit.

    Cred ca e cazul sa ma duc sa dorm. Nu de alta, dar mie aproape mi s-a incheiat programul de lucru. sic!

    Ps. Lamaie zice ca pe ea au trimis-o la psiholog, ca doar el mai reuseste sa o adoarma. Cunoasteti vreunul? Adica daca tot am nevoie de unul ca sa ma legene si sa imi cante la ureche macar sa arate bine. Parerea mea.

    10 responses to “Hah, sunt nebuna!

    1. :)) Off asa eram si eu saptamana trecuta, neputand sa dorm, insa pe vineri asa am simtit oboseala in tot corpul. Chiar daca mie nu imi era somn, lui ii era somn. Asa ca m-am dus si am dormit pana a doua zi la ora 11. Si tare bine a fost.
      Cred ca solutia nu e psihologul, ci sa iti faci mai putine griji… e greu dar pentru sanatate zic ca merita sa te agiti doar la birou nu si acasa.

    2. Ihihihihihii…pe mine m-au trimis la o tanti.😐 (pesemne grasa si urata, pun pariu).
      Deci probabil in continuare nu o sa dorm. Deci probabil o sa scriu ceva asemanator, caz in care te rog sa ma dai afara.

    3. doar astia de la times nu sufera. greu ca dracu sa scrii pt femei

    4. acum ca am aflat ca si tu si lamaie aveti probleme cu somnul ma simt mai bine.
      daca vom fi suficienti insomniaci, cei care dorm vor deveni anomalia.

    5. sabina, taci🙂. macar una dintre noi sa para normala, altfel nu ne mai citeste nimeni, ca poate se ia prin pixeli

    6. …ce va mai alintaaaaaaati !

    7. hei, cine doarme fara somnifere nu are voie sa vorbeasca😀

    8. povestiridinorasulviu

      Eu dorm fara somnifere. Am voie sa mai comentez pe blogul asta?

    9. trebuie sa ai tu alta forma de nebunie. bine ai venit🙂

    10. Bine v-am gasit🙂, si nu te-am cautat cu „sunt nebuna”, deci e vorba de altcineva :))

    Lasă un răspuns

