Banii nu sunt prietenii mei

Eu si banii ne ignoram. Ei se fac ca nu ar sti de existenta mea. Eu ma fac ca ma preocupa. Dar in mod constant demonstram ca planetele noastre nu vor avea vreodata o orbita comuna.

Sa nu credeti ca nu imi plac banii. Ba imi plaaaac. Nu pot sa explic la fel de bine ca cireasa ce as face cu ei daca i-as avea. Ba chiar ma suspectez ca as vrea sa scap cat mai repede de ei. Dar trebuie sa fiti de acord cu mine ca asta nu ar fi un motiv suficient de consistent sa ma ocoleasca. Mai ales ca adesea pofta vine mancand si iubirea de la buzdugane.

Inca dinainte de a avea buletin eu m-am prins ca nu ma pot introduce decat perturband totul in circuitul banilor in natura. Cand dai bani, cat si cui si de ce, ce vrei la schimb, pentru ce ceri la randul tau bani si cat si cum si de ce au fost intotdeauna necunoscute pentru mine. Sunt autista. Si ei simt ca nu comunicam bine, ca sentimentele mele sunt mincinoase si isi iau talpasita catre taramuri mai verzi.

Chiar daca nu am o iubire nativa catre ei, nascandu-ma cu un picioar lipsa – ba, ce zic, cu 3/4 din corp lipsa la cat de importanti sunt in ziua de astazi -, m-am chinuit sa mi-i apropii punandu-mi tot felul de proteze. Dar banii se prind ca e un fake si nici ca ma baga in seama.

M-am incruntat. M-am enervat. Lasa, le-am spus eu lor. Si mi-am tras iubit care lucra in domeniul financiar. Unul caruia ii placea sa se laude. Si imi povestea in fiecare zi ce a mai facut cu banii. De unde ii ia. Si unde ii duce. Si cum le canta el dulci soapte de leagan sa creasca mai cu spor. Nu l-am inteles.

Amicii mei toti lucrau la banci. Sau erau brokeri. Cu gura cascata si salivand de pofta de a pricepe ii lasam sa se lanseze in lungi tirade orgasmice. Nop, nimic, nici de data asta pe mine nimic nu ma scotea din autism.

La naiba, dar nu ma fac pe mine niste hartii, fie ele si verzi. Asa ca m-am inscris la ASE, ceea ce e un pas destul de mare dupa filosofie. Am invatat toate definitiile cretine. Am citit ziarul financiar. L-am urmarit zilnic pe moise guran cu economia lui for dummies. Nop, no chance.

Hm… cam ce ar mai fi de facut? sau sa renunt cu totul?

Si fiindca e gratis, asta inteleg, asa ca va dau link catre noua jucarie a ciresei si lamaiei care ajuta la circulatia lucrurilor in natura.

2 responses to “Banii nu sunt prietenii mei

  1. Abia astept sa vad cum evolueaza jucaria. Am inteles ca si tu participi acum, imediat:)

  2. da, ma gandesc sa imi dau aparatul de alergat

Lasă un răspuns

