Shall I dance?

Blog! Blog? Blog….

Blogul personal este proiectul pe care l-am ratat cel mai mult. A fost chinuitor.

Am inceput patru pana acum. Cred. Sau cinci? Abandonate. Mai putin acesta. Care inca mai rezista. Reusind sa dezvaluie fara ca totusi sa spuna.

Este pana la urma o problema daca vrei/poti sa fii exhibitionist. Sau nu.

Primul blog incerca sa fie funny. Ca un fel de cartoon. Mult prea sincer insa. Mi-a fost sters direct de pe server in seara in care l-am aratat. Si apoi nu am mai discutat despre asta, ca despre ceva mult prea dificil de rezolvat si mai bine te faci ca nu a fost.

Al doilea era rautacios. Texte scurte, ironice. Suna funny, dar nu am rezistat in el. Pana la urma a trage de perciunii greselilor pe altii nu ma caracterizeaza prea tare. Chiar daca pe ceilalti ii distra.

Al treilea, care semana destul de mult cu acesta, a fost transformat in hotcity. Blogul acela mi-a placut. Pentru ca era citit de persoane de care imi pasa. Dar s-a facut din omida fluture and that was that.

Al patrulea. Un dezastru. Cuvintele nu se legau. Conversatiile erau acuzatii aruncate de o parte si de alta. Tonul complet gresit. Imi e si acum jena de el. Sper ca l-am sters, i-am uitat si numele.

Al cincilea era fals din cap pana in picioare. Un personaj inchipuit. Suna destul de bine. Dar am obosit repede sa fiu in pielea altcuiva. Si l-am inchis.

Ceea ce ne aduce in timpul prezent. Si la acest blog. Despre care nu spun nimic. Va las pe voi sa comentati.

Da, fiecare are multe personalitati. Adesea contradictorii. Si cat si cum poti spune din ele este un act social. Bloggingul meu nu mi-a schimbat viata. Dar al celorlalti mi-a dezvaluit o intreaga lume. Banuiesc ca este fragmentata. Cum a fost si in cazul meu. Insa pentru ca ceilalti exista, scriu… si imi fac placere. Il intretin si eu pe acesta. Ca un act de salut. De curtoazie.

Dance with me.

Ah, sa nu uit: acest articol a fost scris pentru noua tema hotcity – Bloggingul mi-a schimbat viata. De data asta avem si cadouri de la blogway care incearca sa ne ajute in decizia destul de complicata de a spune cine suntem.

Si avem si o prima castigatoare care si-a inceput campania. Este vorba de Anna, al carei banner va aparea timp de 2 saptamani in: viva, feminis, avantaje. Si la 5 din cei mai cunoscuti blogeri – arhi, buddha, subiectiv, dono, dece.

Shall we dance?

hotcity_dono

2 responses to “Shall I dance?

  1. Doamne, da’ harnica mai esti. Auzi la ea, 5 bloguri🙂

  2. da, mai rar atata ratare. noroc ca am oameni in jur care ma imping cand ma impiedic

Lasă un răspuns

