Conversatii

Aaarrrght. Un mesaj. Nu ma intrerupe te rog. Tocmai ce iti spuneam o replica memorabila.  In gand. Locul in care purtam toate conversatiile care merita tinute minte. Si analizate indelung. Si degustate ca o plimbare printre maci vara cand te plictisesti sa mai astepti la coada ce te debarca in fata marii.

Ce ton are vocea ta cand imi suna in minte acoperind claxoanele de la intersectie. Si cum prelungesti vocalele cand beau o bere cu prietenii. Si imi povestesc filmul de la hbo de aseara. Fac mai mult decat cuvintele pe care ai putea sa mi le spui. Pe orice suport.

Nu ma intrerupe te rog, nu vezi ca facem conversatie? De o sinceritate pe care nu am mai intalnit-o. Dar eu mereu sunt asa cand iti vorbesc. In gand. Si chiar daca uneori o mai iau pe alaturi si ma joc, numai de placerea de a vedea cum cazi in capcana. Tu stii exact la ce ma refer. Si ce vreau sa fac. Si ce iti ascund.

Si replica vine necrutatoare. Naucitoare. Da, uite, la asa ceva nu ma asteptam din partea ta. Eu aveam impresia ca nu esti asa. Aha, ce ciudat ca m-am inselat. Cu impresia asta ramasesem de la ultima discutie. Nu, evident ca nu iti spun eu cum esti de fapt. Deci asta este parerea ta in aceasta privinta. Ok, lasa, nu e asa grav.

Printre gandurile mele personalitatea ti-a prins viata. Si imi da replica cu o voce mai puternica decat mi-o soptesc pe a mea. Ma inveti lucruri. Despre mine. Despre tine. Ma pui sa negociem. Dur. Uneori ma mai lasi sa castig si eu.

Alo? Da… Nu ma intrerupe, te rog. Tocmai acum cand avem cu tine o conversatie asa de importanta…

Spune-mi, nu te fac sa zambesti?

Lasă un răspuns

