Ninespices frange inimi

Astazi pe hotcity am primit un comentariu f simpatic

„Buna ziua,

As dori sa va intreb cat ar costa un website ca al dvs? Sunt interesat sa fac un website pentru romanii din afara granitelor (din Anglia) dar nu am cunostinte prea solide de programamre web. Website-ul exista deja dar nu-s foarte multumit de functionalitate si de cum arata.
Am dat intamplator peste acest website si imi place foarte mult designul (poate titlurile ar trebui un pic mai mari) si mi-ar placea sa am un design similar pentru ce vreau eu sa fac (bineinteles, cu alte combinatii de culori).

Cu stima,

Zimbrul”

Baieti cat imi dati comision daca va dau clientul?

One response to “Ninespices frange inimi

  1. bestial e faptul ca deja face ceva corecturi designului… vrea cu titluri mai mari, evident alte culori ha ha ha

Lasă un răspuns

