Ta dam…! sunt blogerita

fita, mita…

Trebuie sa fiu din moment ce am votat la roblogfest de mi s-au inrosit degetele. Si am si tricou cu numele blogului whaaaaa…..

calatorprinoras

Deci clar, nu mai exista dubii. Sunt si eu blogger acum.

Si in seara asta party all time long🙂. Cei 3 cititori care nu ma cunosc si ajung pe acolo se pot zgai la mine pe piept sa ma identifice. Si ii las sa scrie ce vor si unde vor ei pe tricou. Contra un white russian.

See you there

UPDATE: cum a fost va povesteste sabina pe hotcity, eu fiind lovita din motive care nu se pot face mai publice decat sunt.

2 responses to “Ta dam…! sunt blogerita

  1. phee, ce bine a iesit al tau. :D:D

  2. Pingback: + 10 kg si alte animale « calator prin oras

Lasă un răspuns

