Animalele de la mine de acasa

Andrei sta langa usa. Ma pandeste. Si cum intru incepe sa ma certe.

Eu ca sa il imbunez ma apuc sa ii povestesc ce am mai facut la job. Ba chiar ii spun strategiile de dezvoltare pentru situri. Atunci imi intoarce un spate foarte elocvent. Uneori se duce la tavita cu nisip in semn de protest. Moment in care imi dau seama ca bat campii.

Ma rasplateste pentru tacere urcandu-se pe mine sa imi toarca cat mai aproape de ureche. Cred ca ne placem. Noaptea asta a dormit langa mine. For the first time. Torcea de zguduia tot patul.

Mai jos poze cu fiara:

andrei6

andrei4

Iar ca sa fie meniul complet mi-am pus si animale pe pereti.

elefantulmaimuta

Aduse de Sabina din America. Tks. Daca nu ati citit impresiile ei e momentul. Totally fun: romanian dream.

8 responses to “Animalele de la mine de acasa

  1. E fabulos acum la tine in dormitor. Nu e de mirare ca Andrei a venit sa doarma cu tine. Animalele astea care se dau huta chiar deasupra capului sunt tare amuzante. Vin vremuri bune, dana.

  2. chiar fabulatorii, ca animalele acelea ma simt si eu. destul de des

  3. Ce tareee e Andreeeei. Genu de pisica care mie imi place. Destept, cu personalitate, de treaba. e bestial!

  4. nona s-au pus pariuri cine va castiga – eu sau andrei. se pare ca pisicul are mai mari sanse sa faca din mine ce vrea decat invers

  5. Pingback: Va multumesc! « Doneaza ce nu-ti mai trebuie si cauta ce ai nevoie!

  6. balonu’ ala de pe perete seamana cu un elefant?sau elefantul ala seamana cu un balon?ca inca nu m-am prins?care-i smecheria?;))

  7. Pingback: Unde dai si unde pisica « calator prin oras

Lasă un răspuns

