Recunoasteti personajul

Cum arat in real life

petrecere

Si cum arat in viziunea Nadiei

dana1

Si toate prietenele mi-au spus ca desenul asta ma descrie perfect🙂. In poza de sus ma facuse lamaie sa rad, de aia…

Si avem un an. Sa ne traiasca!

tort

4 responses to “Recunoasteti personajul

  1. Buna! Am citit un articol scris de tine pe http://www.hotcity.ro cred si mi-a placut foarte mult (cel cu barbatii materialisti). Felicitari! Din curiozitate am aruncat o ptivire la fotografia ta si cred ca te cunosc de undeva sau ma rog poate fi doar imaginatia mea dar citind si unele fragmente din blogul tau chiar am ramas impresionat. (Stai linistita nu vreau sa te invit la cina sau ceva de genul asta) dar avem multe in comun si de aceea am vrut sa scriu acest comentariu. Eu deasemenea scriu la revista scolii care urmeaza sa vina iar primul meu articol a fost despre mullt mediatizata criza financiara. Si mie imi plac foarte mult animalele ca si tine. Cine spunea ca internetul este „oaza pacatului” s-a inselat!Da-mi de veste te rog daca doresti dupa ce ai citit acest comentariu la adresa mea de e-mail. Poate mai vorbim Felicitari inca o data!

  2. oh, hah…. cam cum iti inchipui tu ca am fi putut sa ne intalnim undeva. sunt minim 10 ani diferenta, deci despre orice scoala ar fi vorba este imposibil

  3. Daca alta data aveam dubii acum stiu sigur ca te cunosc si sa stii ca nu interactionez numai cu scoala

  4. Frumusica foc. Nu stiu de ce unii oameni (asa am auzit) cred ca astia care au bloguri sunt niste frustrati, grasi pe care real life i-a respins. IATA DOVADA NOASTRA ! Daaaa ! Cheers ! PS : as vrea sa iti spun ca ai niste pisici dragute, dar daca ti-as povesti cat de „bland” am fost cu ele in copilarie, nu m-ar avantaja cu nimic😀

Lasă un răspuns

