Primavara, dragostea si matele

Am povestit ce s-a intamplat deja. Andrei vorbeste mai subtire. Probabil asta l-a apropiat de latura sa feminina. Ii plac lucrurile mai pufoase. Culorile calde. Toarce cu spor. Si iubeste.

O pisica de plus. Pe care am denumit-o Pussy, ca Andrei sa se simta mascul feroce chiar daca… well, nu mai are cu ce. Asa ca nu i-am spus Deea, sau, si mai rau, Sonia – chit ca eu eram cat pe ce – ca sa nu il intimidam.

Mai jos, pentru ca lamaie nu se lasa, pana nu feminizez acest blog, cateva poze cu Andrei & Pussy.

Ea este Pussy pozand cuminte:

andreipussy1

Andrei explicandu-i ceva la ureche si fara stare sa incadrez cum trebuie:

andreipussy2

Si inca una, doar asa, ca sa vedeti ca nu ma pricep la poze si sa intelegeti de ce nu pun. Si da, Pussy pare ceva mai mare decat Andrei.

andreipussy3

2 responses to “Primavara, dragostea si matele

  1. dasiprimeste

    Parerea mea: cand s-o mai consuma relatia, ascunde-i-o putin in dulap si apoi arata-i-o din nou, ca sa se involbureze iar dragostea.

Lasă un răspuns

