Vreau pe cineva care sa ma simplifice

Nu traiesc baroc. Adica poti cu siguranta sa iti potrivesti ceasul dupa stilul meu de viata. Si sa presupui fara prea mare eroare ce voi face anul viitor pe 23 aprilie. Care va fi ca aceasta zi. Doar ca voi avea un pisoi mai gras. Iar cei care au patima cu viitorul de peste 5 ani pot si ei sa stie. Acelasi lucru. Doar ca in 23 aprilie 2014 nu o sa mai chiulesc de la sala. Cum am facut astazi.

Deci nu traiesc baroc. Dar de gandit cu siguranta o fac. Dati-mi in grija ceva banal. Complicat. Sau plictisitor. Liniar. Sau matematic de clar. Si o sa vedeti. Cum reusesc sa nu fac nimic, exact cum va tot explic de ceva luni de zile incoace. Pentru ca mintea este incontrolabila. Si o ia pe ce carari vrea ea. Iar a mea o ia pe sapte carari odata. Ca sa epuizeze posibilitatile. Si de unde nu te astepti, apare iepurele chiar in mijlocul marii inotand voiniceste din urechi. Si porumbeii, fal-fal, isi sufleca manecile si se apuca de munca. Pe luna.

Nu imi spuneti ca nu este posibil. Ca acum va fac un film sa va explic cum poate deveni perfect real. Doar ca o sa imi ia ceva vreme. Si tot la el o sa ma gasiti si peste 5 ani.

Ei, si acum, ca am stabilit aceste lucruri intelegeti ca am nevoie de cineva. Care sa ma simplifice. Care sa ia cutitul si sa taie finut. Punand motorase pe codite de iepuri. Astfel incat ei chiar sa poata inota in mare, cu urechile pe spate, de la viteza de barca cu motor. Si tub de oxigen in spate de porumbel. Si plumb de picioare de zburatoare. Sa nu se avante prea sus. Porumbeii sunt cam prosti, se stie.

Bine, e posibil ca voi sa imi spuneti ca asta nu este simplificare. Ci inca un nebun care imi da apa la moara. Dar nu aveti dreptate. Pentru ca ideea e sa ma simplifice pe mine. Cu iepurasii si porumbeii mei cu tot. Sa imi gaseasca solutii viabile si ingineresti pentru barocul care pe mine ma tot tine pe loc. Si nu sa vina cu idei de genul – altii nu au porumbei si le este bine. Ca atata lucru vad si eu. Si aroganta tampa nu m-a distrat niciodata.

Am nevoie de cineva. Care inginer se baga? Doritorii se pot inscrie la comentarii.

3 responses to “Vreau pe cineva care sa ma simplifice

  1. Eu sunt o doritoare. de solutii, ce credeai :)). Din pacate, simplificatorii sunt barbati, iar ei prin definitie, nu inteleg ce este mai departe de simplu😐

  2. astazi sunt generoasa. ii impartim intre noi frateste. si surplusul il dam pe dasiprimeste

  3. foarte tare :))
    dar de dragul tau, al vostru in general, am invatat ca e mai bine sa las iepurasii fara motoras la coada asa cum i-ai imginat tu initial si porumbei sa respire liber fara masca de oxigen😉

Lasă un răspuns

