Sare de unde nu te astepti

Pana de curand, daca ma puneai sa vorbesc cu un copil iesea ceva ce merita filmat. Copilul se uita la mine cu gura cascata de o asemenea aratare. Eu calculam in gand minutele pe care le mai am ca sa ma fac de ras. Si ma rugam sa nu intre nicio mama in camera sa ma vada cat de nepriceputa sunt.

Greseam ba tonul, ba cuvintele, ba subiectele. Incercam sa imi aduc aminte din filmele americane cum se procedeaza. Deci iei copilul si ii spui sa nu mai arunce hartii pe jos. Fiindca polueaza planeta. Si o sa se strice atmosfera. Si vom muri toti inghetati in pesteri. Sau ne vom praji pe un pamant complet uscat. De atata rau nu vom mai apuca nici sa spunem: Au!

In acest moment copiii isi strambau gura la mine. Si imprastiau mai cu spor hartiile in fata mea. Facand un desavarsit dezastru din orice loc in care se nimerea sa fim lasati singuri. Intr-un final apoteotic una din mame se apropia. Deja stiam ce urmeaza: „Nu ai putut si tu sa ii spui sa nu mai faca atata mizerie?”. Copilul era pupat, eu pusa la munca, daca lasam impresia ca macar asta pot face cum trebuie.

Prin atatea intamplari de acest gen am trecut incat mi-am dat singura verdictul – vai de bietul copil care petrece mai mult timp cu mine! sa fac un bine si sa ma abtin de la a avea vreunul propriu.

tomaAsta pana am avut primul nepotel. Si cu el lucrurile au mers cumva de la sine. A pus el ordine in lucruri cand inca nici macar nu stia sa vorbeasca. Rolul pe care mi l-a stabilit a fost acela de a-l face sa rada. Spuneam un cuvant si el pe loc se conforma si isi ranjea la mine cei doi dinti din fata. Singurii pe care ii avea. Acum am evoluat amandoi – lipim mustele de pereti cu cartile, ne jucam de-a ursul si vanatorul, dezlipim tastele de la pc si spunem cuvinte care suna funny pana ne prabusim de atata distractie.

Gata, am intrat si eu in sfarsit in lumea copiilor! E simplu, te indruma ei cum sa faci. Ca de obicei totul e sa asculti.

Si pentru ca acum ma simt foarte bine cu ei in preajma, hotcity si dasiprimeste au lansat impreuna un loc pentru mamici si copii: lucrusoare.ro Va invitam sa veniti si sa oferiti lucrusoare de la copii de care nu mai aveti nevoie. Sau sa cereti ce va lipseste. Iar asta nu este tot, mai pregatim si altele. La fel de simpatice.

Yep, cine ar fi crezut?

3 responses to “Sare de unde nu te astepti

  1. Dana, acum nu te entuziasma asa. Adica e ok sa muncesti la proiect…Dar cine o sa te lase pe tine aproape de ei? Eu sunt muuuult mai potrivita.

  2. Nu stiti ce vorbiti😀, pick me!

  3. haha, eu am inregistrare ca sunt buna. nu ma suparati, ca o urc pe trilu

Lasă un răspuns

