Ce pacat ca femeile nu beau

In ultima vreme m-am tot izbit de aceasta problema. Se pare ca barbatii rezolva orice neplacere prin acest act simplu – duc sticla la gura si gal-gal totul isi capata o rezolvare ca prin farmec.

Vrei sa te imprietenesti cu cineva. Sau cu mai multi. Nu este nicio problema. O seara de bauta te pune pe drumul cel bun. La prima sticla faci conversatii de complezenta. Tatonari. La numarul doi tu te lauzi. El se lauda la randul sau. La trei laudele sunt reciproce. Si tot asa pana obtineti infratirea dorita: piciorul meu drept vine in echilibrul piciorului tau stang. Si nu te tine tu de zid, ca uite ma sprijin eu de stalp si sigur nu cadem.

Iar daca vrem sa punem tara la cale si ne trebuie prijin si sustinere din mai multe parti foarte bine, rezolvam cu un party, o bauta pana dimineata. Ca sa ne cunoastem mai bine. Pentru ca si tu esti om. Si eu sunt om. Si impreuna ne va fi mai bine. Iar in plus, daca ai incredere in mine sa te vad cand nici nu mai stii sa vorbesti articulat ma simt asa de induiosat. Incat ti-as da-o si pe nevasta’mea sa ai grija de ea.

Ar trebui sa ne gasim si noi un panaceu din asta. Ca fara el tare greu este. Iar cafeaua, inghetata si alte sugestii la fel de suave nu au nicio treaba. Desi se bate apa in piua pe seama lor. Pentru ca nu au nimic care sa iti atrofieze gandirea analitica. Ca daca nu iese o soarta mai imbunata macar sa fie una mai putin vizibila.

Greu tare sa fii femeie. Propun sa le invatam sa bea. Si sa facem si cateva campanii ca e acceptabil social sa fii beata. Ba, dupa cum am aratat mai sus, chiar benefic. Sugestii?

2 responses to “Ce pacat ca femeile nu beau

  1. o, ba da. si femeile beau. si e chiar ok. citeam ce era mai sus si ma gandeam. ia uite ma inca una. si eu am facut asta. bai, inca una. si eu am facut asta. m-am pierdut putin la partea cu ti-o dau pe nevasta’mea.. dar in rest… foarte fain

    chiar ar trebui sa facem niste campanii din astea. nu deranjeaza pe nimeni daca ai si tu putin curaj (venit el si din alcool)

    sau parerile astea bune despre femeile care beau or veni doar din capul meu?

  2. a, pai si pe mine ma distreaza femeile care ies in oras si beau. pentru ca sunt vesele si dezinhibate. dar atat de multe se plang de durere de cap dupa o gura de vin incat nu stii ce sa mai crezi. poate ca sunt o alta specie

Lasă un răspuns

