M-am specializat la datul din cap

Asa cum sunt altii specializat la semnat. De stau la ei in birou inchisi. Cu ochelarii pe nas. Cu ferestrele cu zabrele. Si cu un cerber la poarta. Care are ordinul expres sa nu lase nicio hartie sa treaca de el. Si, nenorocire, prin modalitati inca neidentificate, teancul de semnat se face din ce in ce mai inalt.

Asa cum sunt unii specializati in grafice. De nu pot vorbi daca nu arata catre un cerc colorat cu aratatorul. Si nici nu te asculta daca nu ii faci o comparatie de cifre. Intre datele din urma cu 7 ani. Sau 7 secunde, daca este vorba de un viitor apropiat. Orice, numai niste procente colorate sa fie.

Ei bine, tot asa m-am specializat eu in datul din cap. Ascult si nu am nicio parere. Hait? Oare asta se asteapta de la mine? Dau din cap in sensul ca inregistrez ce se spune. Hm… Cel caruia i se adreseaza gestul imi zambeste. Si pare multumit. Pesemne ca sunt buna la datul din cap.

Stiu care sa fie inclinatia. Si cat sa scutur din el. Astfel ca cel care vorbeste sa capete siguranta necesara.

Ma simt ca oracolul. Asa trebuie sa fi facut si el. ‘Sa plecam in razboi? Uite, pentru tine am taiat un bou. Si l-am depus cu matele scoase pe piatra’. Oracolul isi da ochii peste cap in semn ca a fost atent. Taranul multumit se duce in batalie. Si castiga o capra. Ceea ce e bine, ca fara bou nu mai avea din ce trai.

Scutur si eu din cap. ‘Succes in batalie. De bou nu am nevoie. Mercie. Asa sunt eu, un oracol modern.’

One response to “M-am specializat la datul din cap

  1. Pingback: Control freak « calator prin oras

Lasă un răspuns

