Imprastiere

Postul de ieri l-am sters. Cam rar mi se intampla. Dupa doua paragrafe m-am gandit ca de fapt ce va pasa voua de lipsa mea de rabdare.

Si atunci as fi vrut sa vorbesc de cata rabdare aveti voi. Si de unde o luati. Si cum o cresteti. Dar m-am prins ca nu am nici cea mai vaga idee. Ramanand mereu o necunoscuta pentru mine.

As putea si sa va intreb direct cum de reusiti. Numai ca e greu sa ai o discutie din aceea. Fara justificarea unei tigari fumate la malul marii. Si zau daca mai cred ca cineva mai are vreodata astfel de discutii. Cu atat mai putin in niste comentarii.

De unde aveti rabdare sa zambiti cand cineva va repeta acelasi lucru de 100 de ori? Si de ce puteti astepta fara sa bataiti din picior daca celalalt nu da semne ca ar pricepe lucruri elementare? Si cum puteti astepta ca lucrurile sa se intample in ritmul in care se intampla. Dupa mine asa ceva ar da peste cap si cea testoasa broasca.

Dar proabil ca este numai ceva ce tine de imprastiere. Cand celalalt are timp mai lenti de procesare mintea voastra deja zboara in celelalte 21 de directii de care este preocupata pe moment. Si daca un lucru nu iese mai sunt inca 10 pe rol. Tocmai bine pentru ca aveti mai mult timp pentru ele.

Asa ca imprastia-m-as si n-am unde. Sugestii?

3 responses to “Imprastiere

  1. „De unde aveti rabdare sa zambiti cand cineva va repeta acelasi lucru de 100 de ori?”

    Uite, problema asta mi-am pus-o şi eu. Am ajuns la concluzia că mulţi oameni fie sunt imediat de acord cu orice, fie le place să-şi audă opiniile confirmate.

  2. ah, uite ca iti zambesc instant🙂 . oare de ce?

  3. Probabil fiindcă nu mă cunoşti şi nu ştii că-s antipatic şi ursuz.😛

Lasă un răspuns

