Leapsa: Eu si prietenele mele

Leapsa de la Hotcity, care ma indeamna sa povestesc despre prietenele mele. Uf, uf.. of, of… un subiect din pacate delicat in ceea ce ma priveste.

De cate ori eram intrebata care sunt prietenele mele numeam grupul de fete cu care impartaseam pe moment un interes comun.

Asa am avut printre cele mai variate prietene. A fost grupul de fete din liceu cu care jucam carti in curte in timpul orelor si discutam la nesfarsit ce anume sa spunem si sa facem in urmatoarele situatii cheie: trebuie sa primim voie de la parinti sa stam in club pana reincep sa mearga masinile dimineata, nu exista magazine in Romania (de, eram prin ’90) si totusi simtim nevoia unui stil personal ca de aer, sa ii raspundem lui la salut cand ne intalnim intamplator pe scari sau sa ne prefacem ca avem lucruri mai importante de facut? Si nu chiar asa de important: sa ne facem avocati verosi sau jurnalisti-vedete?

Cand au disparut problemele cu pricina au disparut si prietenele. Dar mi-am facut instant unele noi. De data asta impartite pe caprarii. O prietena de la facultate cu care discutam lucruri elevate. Carti si curente filosofice. Atunci ma distra. Acum nu cred ca as mai rezista. Dar cine stie cum s-a schimbat si ea🙂. O alta prietena cu care ieseam numai pe tocuri. Si cu sacoul de rigoare. Era un fel de uniforma, se purta peste tot. Daca erai elevata, chiar si cand iti faceai baie. Da, stiu. Dar asa erau lucrurile in anii in care eram cu totii cuceriti de faptul ca Violeta duce galeata la gunoi.

Si cand Violeta nu a mai facut asta si am ramas sa ne ducem singure galetile am inceput sa am prietene de la job. Cu care barfeam cate in luna si in stele sub titlul de ‘discutie business’. Si iesi seara pe terasa. Si un week-end la munte. Ba chiar si o plecare in strainatate. Eu stiam totul despre ele. Si ele despre mine.

Trebuia sa fim prietene, altfel cum am fi putut justifica o asemenea apropiere? Funny este ca asa mi s-a parut de fiecare data. Ca este o relatie care nu se va incheia niciodata. Si de fiecare data schimbarea circumstantelor mi-a aratat cat de fragile erau si prieteniile pe care credeam ca le-am legat. Si uite asa am presarat in urma grupuri si grupuri de prietene.

Dar pe cele actuale chiar mi-ar parea rau sa le pierd.

girlsnightout

Dau leapsa mai departe sa povesteasca despre ele si prietenele lor lui Maca de la Batterflies, Nonei si Nadiei. Impreuna cu invitatia sa ia un 6 pack de bere redd’s sa bea cu ele. Detalii pe hotcity.

5 responses to “Leapsa: Eu si prietenele mele

  1. Hai sa-mi bag ce n-am, ce subiect ati gasit si voi de leapsa… nici nu stiu, poate ar trebui pur si simplu sa scriu un post care sa inceapa cu „idem Dana + completari”… lool

    da o sa ma screm sa povestesc, ce sa fac…

  2. uite vezi, pana la faza asta eu nu m-am prins ca stau asa de prost. altele s-au laudat ca au multe, multe prietene, toate fantastice si deosebite😀
    nona, fii pe faza si spune ca se poate

  3. da-mi voie sa fiu sceptica… dar na, o sa dezvolt in post.

  4. Danke de leapsa, o sa incerc sa scriu ceva printre toceala. Ceea ce-mi aminteste, apropo de prietene, ca azi e ziua sora-mii gemene cu un an mai mare care de fapt nu e sora-mea! Sper ca nu se uita p-aici sa afle ca uitasem😀

Lasă un răspuns

