Pasiunea mea: aberatia

True, true – aberez de cate ori mi se permite. Nu prea des. Ca aberatia nu este monetizabila. Cel putin a mea, nu🙂

Doar times.ro sa mai aiba ceva succes din asta. Dar eu nu mai am mana libera acolo, fiind acuzata de prea multa intelectualizare. Cica gluma trebuie sa salte burta si sa inroseasca obrajii. Nu sa lase un gust amar. Si un zambet stramb cautat pe sub cutele gurii lasate in jos.

Insa aberatia ramane pasiunea mea. Drept pentru care am imprumutat un tricou de la canalia. Ca sa particip cu el la leapsa de pe hotcity. Sa preia cine vrea, e la liber.

aberatia-times

vivat el mujer troublante : =))

2 responses to “Pasiunea mea: aberatia

  1. Nice t-shirt. Multumim de participare.

Lasă un răspuns

