Unde au disparut buzele?

Aseara am cunoscut un soricel. Avea un tricou cu dungi orizontale, ca si cum ar fi plecat in excursie cu clasa. O strangere de mana atat de moale incat ai fi zis ca o sa se franga la orice atingere. De ce o mai face atunci?, ca nu e ca si cum eu nu as mai fi putut sa imi ingradesc dorinta de a ne gadila degetele reciproc.

L-am studiat cu mare avant toata seara. Nu de altceva, dar eu nu am mai vazut un soricel din scoala generala. Iar atunci aveam in jurul nostru tot felul de soricei si soricele, asa ca nu ieseau prea mult in evidenta. Dar imi inchipuiam ca dispar cu timpul. Si sunt inlocuiti de lei paralei. Sau macar de maimute perverse.

Cum, nu stiti ce anume este un soricel? Ei bine, este acea persoana caruia corpul i-a jucat o festa neplacuta. Ii sta cumva stramb, de te face sa te intrebi daca nu cumva ar fi mai bine sa ii faci rost de un clopot din acela de sticla. Insa, daca te uiti mai cu atentie, totul este in regula – doua maini, doua picioare, mustatile asezate exact unde trebuie, peste…

…buzele, doamne, unde au disparut buzele?

Probabil de asta are un soricel o seriozitate atat de cadaverica. Probabil de asta ii lipseste cu totul simtul umorului. Probabil de asta ochii ii sclipesc speriati, chiar si atunci cand abordeaza subiecte ‘tari’ – afaceri, manarii, spagi, slabiciunea altora si neasemuita sa cunoastere in ale lumii. Isi ridica ochelarii pe nas, ca sa capteze atentia. Dar degeaba, buzele, sau mai exact lipsa lor, capteaza tot.

Si nu, nu, te rog, nu rade singur de glumele tale. Oh, iti dispar buzele si mai rau!

Uite, pana sa nu dau peste soricel nici nu imi dadusem seama cat de incompleti am fi fara ele. Fara buze n-ai cum sa spui fraze voluptoase. Iar de aici se duce totul de rapa. Glumele par nesarate, pozitiile de putere te fac sa razi si sa dai un bobarnac, fiecare fraza dezvaluie lipsa de imaginatie si cuvinte chinuite. Iar ochii din spatele ochelarilor par si mai mici, rai si nesiguri. Iti fac impresia ca se va razbuna pe intreaga lume pentru lipsa lor de buze.

Ferice de noi, voluptosii, va zic!

One response to “Unde au disparut buzele?

  1. ma gandesc acum cata lume se simte. daca chiar si eu!

Lasă un răspuns

