Ce naiba am facut 1 an de zile?

Sa nu credeti ca m-a intrebat vreun angajator asa ceva. Ca atunci, cine stie, as fi gasit ce sa ii raspund. Numarand cuvintele din textele publicate. Si analizand nr de pixeli pe care i-am acoperit. Ba, daca e chiar insistent pot pune si convorbirile de pe messenger.

Dar daca nu am niciun fel de motiv sa dau bine atunci lucrurile chiar ca se complica. As putea pune la inaintare acest blog plin de texte care explica cum ajung sa nu fac nimic. Prin si mai multe cuvinte si pauze.

Sau as putea sa imi aduc aminte de matusa mea. Un munte de om, cum mi se parea mie ca era pe la varsta cand o vedeam numai de jos in sus. Si mai exact de la gambele in sosetele flausate pana la capotul de casa cu flori. Privelistea nu era neaparat placuta. Iar invatatura chiar de neinteles ‘uite asa mai scuturi un pic perna de praf, mai schimbi apa la flori si trece viata’.

Ceea ce mi-ar oferi un raspuns destul de satisfacator la intrebarea – ce naiba am facut un an de zile? A, pai am udat florile de vreo 75 de ori. Am 7 flori. Faceti voi calculul. Am platit femeia care scutura perna de praf de vreo 30 de ori. Am vreo 11 perne. Faceti voi calculul.

A, stai, pe astea nu le-am scuturat eu. Tocmai ce am spus asta. Deci, ce naiba am facut un an de zile? Cred ca am o singura solutie sa gasesc raspunsul. Evident, o solutie oferita de un film american. Stiti ca se obisnuieste sa fie un el care pe la vreo 33 de ani (iar prin asta nu vreau sa fac aluzie la absolut nimic ) se apuca sa isi sune fostele ca sa ii explice ele de ce s-a intamplat ce o fi fost sa se intample.

Asa am de gand sa procedez si eu: hei, tu, care mai intri pe aici, si ma cunosti, ce naiba crezi tu ca am facut eu 1 an de zile?

(Si da, ca sa nu aud discutii, eu mereu vad partea pozitiva a lucrurilor.)

3 responses to “Ce naiba am facut 1 an de zile?

  1. aaa…deci zici…cum ar veni…in afara de munca, si de distracite?
    adica ce ai mai facut prin casa? sau ?
    in ultimul an m-ai cunoscut pe mine,c eea ce e o realizare maxima, ai capatat doua pisici (cred ca tot din cauza mea, deci vezi), ai scris, ai feminizat blogosfera, ai crescut echipa, ai devenit un arici. ai fost prin strainatati. ai fost la concerte.
    deci intreb din nou? e vorba de ce ai facut prin casa? te-a certat careva ca e praf pe pervazul de la balcon? :))

  2. @dana, te inteleg perfect si eu simt la fel, in legatura cu mine, evident😀
    @ lamaie, imi place atitudinea ta

  3. completare: daca te lasi de fumat nu mai e asa usor cu calmul :-)) am incercat-o pe pielea mea. acum, calmul sau … indiferenta (cum mi s-au adus acuze) a revenit… fara tigara:D

Lasă un răspuns

