Cu manutele astea doua

… am scris o poezie acum ceva vreme. ok, mai multa vreme, dar intentia conteaza:

O rochita scurta’n voal

A trecut zambind hoinar.

Imi arunc un ochi alene

Poate mi se prinde’n gene.

Asta numai asa, pentru ca leapsa inceputa de Adina mi se pare cam restrictiva. Si sa arat ca se pot face si alte lucruri cu manutele😛.

3 responses to “Cu manutele astea doua

  1. Offf mai Dana la urmatorul eveniment Creative Party pe cuvant daca nu ma tin de tine scai pana iti demonstrez ca daca te straduiesti si ai putina rabdare poti face si un accesoriu handmade.

    De scris normal ca scrii cu manutele, cu totii facem asta, insa ai sa vezi ca poti face si alte lucruri „handmade” care chiar se inscriu in definitie. Si te si filmez sa ramana pentru posteritate😛 Nu nu zici ca nu ai fost tu😛

  2. da’ sa nu semene cu poezia :-s

  3. deci asa, va legati de spiritul meu creativ.
    eh, geniile nu au fost niciodata intelese cat erau inca in viata

Lasă un răspuns

