Baietii care spala parul

Ieri am fost la coafor sa ma vopsesc, conform unei intelegeri incheiate acum doi ani cu cireasa. Poate nu stiti, ea are biroul chiar in fata mea. Vrea sau nu, sunt cam printre primele lucruri pe care le vede cand ridica ochii din computator. Nu-i vorba, ca si in cazul meu e la fel. Dar nu e acelasi lucru, pe cuvant. Ea zilnic mai uimeste ochiul nepasator cu cate ceva. Acum sunt niste margele care se potrivesc cu albastrul de la casti. Si cu pantofii. Hm.. oare cat mai are pana isi pune picioarele pe birou? Oricum, va anunt.

Dar pe moment sa ne intoarcem la ale noastre. Sana trebuia sa ma anunte cand gata, nu se mai poate, si trebuie neaparat sa ma vopsesc. Si uite, traiam eu linistita si fara vreo problema, pana m-am dus in Vama cu cortul. Ceea ce presupune un chin ceva mai mare decat dormitul cu 2 motani in pat. Asa ca, la 10 dimineata, cand deja slabisem vreo 2 kg de tranpiratie (noroc ca eram invelita cu un sac de dormit de iarna care absoarbe bine apa), probabil mi-a aparut si firul alb 101. Eu, inocenta, nu am observat nimic, prea preocupata fiind sa par demna facand pipi intr-o buda comuna a carei usa nu se inchide.

Si uite, am plecat asa, cu tacutul ucigas fir al 101-lea. Sana doarme pana la 15 in patutul ei pufos, leganata de miros prajit de peste. Viseaza ca mananca. Apoi chiar mananca o saorma. Si asa, cu toate poftele satisfacute, vine la mine pe plaja, arunca o privire si exclama plina de oroare: Nu se mai poate, trebuie sa te vopsesti!

Acum, introducerea facuta, sa ajungem si la baietii care spala parul. Pe mine m-a spalat Liviu sau Laviniu, un nume din acesta predestinat. The L era micut, foarte tanar si cu niste maini ce pareau sa se franga la orice atingere. Langa mine, o doamna blonda, aproximativ ca o vaca, plescaia de placere catre propriul L. Eu tocmai ma pregateam sa ii cer lui Liviu/Laviniu sa termine repede. Dar cum nu am gasit cuvinte mai potrivite doar m-am incruntat la el. Era foarte dragut, nu-i vorba. Dar hm… cate vaci o fi spalat? As vrea un L virgin, va rog! Liviu/Laviniu pricepe ce si cum, dar nu se sinchiseste. Si isi revarsa tot farmecul asupra mea. Doamna-vaca incepuse sa grohaie de-a dreptul la auzul cuvintelor ‘Ce culoare perfecta v-a iesit’. Sa va mai spun ca era un blond din acela spicul graului cu accente de inghetata de lamaie? Avea dreptate Marx, factorul de diviziune a muncii este pervers rau.

Ah, si da, acum am o prostie negricioasa in cap. Dar Sana zice ca e in regula. Cica e mai bine. Drept pentru care va invit sa va distrati cu Rape me.

8 responses to “Baietii care spala parul

  1. vopsitul e „in the air”😀

  2. probabil comentariul de mai sus e lipsit de sens daca nu stii ca si eu m-am vopsit.
    am incercat sa devin din castaniu inchis castaniu deschis. si am iesit castaniu roscat :))
    but it’s all good

  3. adica sa pun poze pe blog? ha

  4. Parul cu cat e mai inchis la culoare, cu atat e mai bun. Asta e clar. Deci al tau e mai bun. Si mai scurt, si mai cret. Esti o zana.

  5. o printesa, te rog. am chiar 2 perechi de pantofi cu toc. merit statutul. da pe unde o fi balaurul, sa imi intareasca pozitia?

  6. Uggggh, acum m-am trezit. M-a cautat cineva? Dana, dar pe cand pensatul?

Lasă un răspuns

