Chilotii si familia

Maine dam cadou o pereche de chiloti pe hotcity (daca vede Adina propozitia asta ma omoara, asa ca ssst). Motiv pentru care am discutat daca ar fi ceva de dezbatut despre chiloti. Si, oricum, cine poate vorbi despre asta. Pe cand ma plangeam eu ca nimic bine nu poate iesi de la chiloti (adica in sensul de text literar, cu substanta) si ca mai bine vorbim despre ce se intampla atunci cand nu ii mai ai (adica erotisme, ca asta vinde si oricum e vara) am realizat ca ei, si anume chilotii, spun foarte multe.

Iar eu acum ma voi referi la achizitionare. Bine, nu am sa particip niciodata la un concus ca sa castig niste chiloti, desi salut cu capul plecat pe toata lumea care o face. Dar in schimb accept cadouri in chiloti, cum s-ar spune. Unii mai accepta in gaini, purcei, vin de la tara. Ei bine, toti chilotii pe care ii am eu sunt facuti cadou. Ba chiar si pe aia care mi i-am luat singura, aprox vreo 4 bucati pana acum, tot sub forma de cadou mi se pare ca am facut-o.

O las pe Sana sa va povesteasca cum isi ia ea chiloti noi de cate ori are o relatie promitatoare si cum relatia se intrerupe inainte sa apuce sa poarte chilotii cu pricina si eu am sa va spun cum am chiloti de la cumnat. Dar nu asa, o pereche, doua, ci cateva zeci. Toti fara prea multe brizbriz-uri si in culori vesele. Si venindu-mi perfect. Desi nu mi-a adresat vreodata o intrebare care sa il ghideze.

Ei bine, acest cumnat al meu, care din pacate intre timp a devenit cumnatul altcuiva si nu stiu ce o sa ma fac pe viitor cu achizitionarea acestui obiect vestimentar, de cate ori pleca in calatorii in afara tarii venea cu… ghiciti ce. Imi intindea cate o plasa pe care scria Victoria Secret si eu ii aruncam cu zecile multicolori pe pat, simtindu-ma ca in La Medeleni, cand veneau unchii din strainatate cu desaga plina de prostii.

Iar tot acest ritual s-a repetat cativa ani la rand, de mai multe ori pe an, intrucat calatorea destul de des prin Sua. Probabil ca era fericit ca scapa de mine asa repede. Iar bancherii nu exceleaza neaparat la capitolul imaginatie. Desigur, ar trebui sa ma intreb ce anume i-a declansat primul impuls, dar probabil eram ruda mai saraca, iar amaratii sunt mereu rupti in cu… pe langa faptul ca nu au dupa ce sa bea apa.

* Acest text este un promo pentru concursul de maine pe hotcity. Cine nu are chiloti, sa-i castige, zic! Sunt cei de mai jos.

UPDATE: si linkul catre concurs .

chiloti-concurs

3 responses to “Chilotii si familia

  1. Vai😆 Si eu primeam chiloti colorati de la rude. D-aia imprimati cu zilele saptamanii…am vreo 3-4 seturi, ba in franceza, ba in germana…. In ultima vreme le-am explicat ca gata, am 21 ani si e cam jenant, asa ca acum primesc doar sosete multicolore. Sosetele sunt ok, nu?

  2. yep, sosetele sunt un semn clar de maturitate😛

  3. Eu imi amintesc ca in „Hotarul nestatornic”, Herr Director le-a adus kimonouri Olgutei si mamei lui Danut =)), iar lui Kami-Mura o pusca (si alte produse din Kaufland :)) ) Si in „La Medeleni” le aducea tot prostii din astea, ca p-asta n-am citit-o?!

Lasă un răspuns

