State de Romania ma face paranoica

Aseara a fost unul din momentele acelea in care am deschis tv-ul. La inceput a fost bine. Am auzit desspre un nou film romanesc, care a fost selectat in finala la Festivalul de la Venetia, Francesca. Dupa care lucrurile au inceput sa se strice rapid.

5 minute de dialog isteric. Ceva legat de politica. Nu am suportat nici macar sa incerc sa inteleg despre ce este vorba. De la moderator pana la invitati totul era numai un fel de latrat ‘Ba tu stii cine sunt eu? Asculta la mine, aia sunt niste idioti.’ Nici nu e de mirare ca nu mai mergem la vot daca asta este nivelul la care evolueaza.

Apoi ‘state de romania’ la pro tv. Nu se poate sa nu fi vazut o reclama, ca a fost impanzit netul. Un fel de tigan imbracat in rosu si cu multe lanturi. Ba chiar si o cravata care imita lantul. M-a tinut acolo genericul care anunta ‘comedie’. Vai de soarta comediei noastre. Nu am fost in stare sa schitez nici macar un zambet. Desi m-am uitat cu stoicism pana aproape de sfarsit, in permanenta sperand ca nu poate fi chiar asa de rau.

Nu zic sa fi aparut un nou Kusturica, dar asta nu avea nimic, umor de dialog, de situatie, de personaj. Avea insa o actiune dezlanata tip telenovela, replici tipate si repetitive fara incarcatura emotionala si o multime de locuri comune. Incerc sa imi aduc aminte de o scena sa v-o redau: mai multe familii chiriase in aceeasi casa (bine aranjata si cu oameni care nu pareau chiar saraci). Casa avea in mod ciudat o singura baie. Pe care familiile si-o disputau. Pana cand reprezentantul masculin matur din casa pune lacat la baie si un program de folosire. Iar poanta, ce ar fi trebuit sa ma faca sa rad, intrucat a fost repetata absurd de des era o replica catre un alt personaj ‘Cum tu, doamna profesoara nu stii sa numeri?, nu stii sa citesti? cum de intrebi ce este acest afis?’.

Of doamne. Cat de grav ca banii care sunt se duc pe astfel de productii! Si tot stau sa ma intreb daca ei chiar vroiau sa faca ceva bun si au ratat atat de rau. Sau vroiau sa faca din start ceva foarte slab pentru ca asa este publicul, tampit, si numai asta poate aprecia. Date despre rating am gasit numai privitoare la primul episod. 8.9. Adica un succes. Voi aveti date mai noi?

9 responses to “State de Romania ma face paranoica

  1. Ce bine ca nu am televizor. Problemele mele sunt daca sa citesc o carte in romana, sau una in engleza, sau una in franceza.
    Si sa-mi fac temele la greaca.

  2. Ce fericita sunt eu ca nu am timp de nimic. Totusi imi place State. Adica imi placea in celalat serial.
    Iar Canalia e un domn si un invatat.

  3. ini place state inca de cind a inceput si o sa o urmaresc in continuare pentru ca ma face sa rid

  4. uite, vezi. pe mine asta ma uimeste foarte tare. poti explica ce anume iti place?

  5. nu pot sa nu privesc state pentru ca in ciuda celor care spun ca nu le place mie imi place

  6. imi plac mai multe telenovele dar state imi place inca de cind a inceput

  7. da pot sa explic ce imi place

  8. imi place cum isi iau rolul in serios ca personaje ca au acceptat aceste roluri etc. acum explicami si tu mie ce nu iti place la aceasta telenovela?

  9. probabil faptul ca e telenovela e suficient ca sa nu imi placa. mie mi-au vandut-o ca pe un serial de comedie. deci aveam asteptari gresite. acum, ca stiu ce este, nu mai am nicio uimire. e perfect normal sa nu imi placa, asa cum este de asteptat ca pe altii sa ii atraga

Lasă un răspuns

