Desene

Nah, ca nu am mai scris de nici eu nu mai tin minte cand. Dar prestez in continuare cu drag si spor pe hotcity. Asa ca aruncati un ochi pe rubrica aripa de fluture ca sa vedeti cum o mai duc. Si pe celelalte rubrici ca sa vedeti la ce m-as gandi daca nu m-as gandi numai la viitorul bebe. Ceea ce este desigur o mare minciuna. Asa ca am scris niste articole prefacandu-ma ca ma gandesc la ceva ce nu ma gandesc😀

Pana una alta sa va arat poze din viitoarea camera a brotacului. Pe care Nadia a facut-o foarte frumoasa. Apelati cu incredere daca vreti si voi.

Update: piticul Radu este programat sa soseasca pe la noi in data de 21. Adica zodia gemeni, pentru ca toata lumea se arata interesata de asta. Ceea ce am citit pe un site ca ar fi „Ziua incantarii lumesti” (mda, deci presimt ca numai cu facaletul o sa alerg dupa el sa il potolesc).

2 responses to “Desene

  1. sunt cititor de hot city de cca o saptamana dar de tine am auzit mai demult. ma bucur sa aflu ca esti mamica, iti doresc nastere usoara si sper sa vad pe blog pozele cu brotacelul

  2. ah, sunt faimoasa🙂. merci de urari

Lasă un răspuns

