Bebelontul la o luna

A trecut o luna, asa ca ar fi timpul sa va mai povestesc una alta. Si sa pun cateva poze cu bebelontul.


Cand l-am numit asa nu am gresit – Radu este hotarat sa bata toate recordurile si sa creasca intr-o saptamana cat altii in sapte. Acum, la o luna, a acumulat doua kilograme raspandite sub forma de colacei sugrumati pe la toate incheieturile. A facut niste falcute de popey si la barbie cu greu isi fac loc cele trei straturi de gusite.


Toate acestea sunt intretinute prin mancare ceruta intai scancit, apoi impacientat o data la doua ore. Doar somnul de trei ore, pasare rara, care nu stim inca de ce anume este influentata, sa intrerupa acest ritm. Ce bine ca citesc in carti ca de acum este momentul sa doarma toata noaptea, cu numai o trezire! Desigur, noi ne continuam ritmul nostru, dar gandul ca se va intampla asta candva ne da fiori de placere. E adevarat, bebelusii care la o luna invatau sa se trezeasca numai o data noaptea erau niste bebelusi comunisti, care stiau ca parintii lor sunt ocupati ca sa le construiasca un viitor de aur. Sa speram ca Radu nu se va dovedi inca de la varsta asta a fi un capitalist rapace care suge tot ce prinde. Si va invata si el ca nu se mananca de 4 ori pe noapte.

Cea mai mare mare realizare pana acum este descoperirea ca daca te tragi bine-bine de par, apuci si nu mai lasi, te poti face singur sa plangi. Distractie cu care Radu mai intrerupe monotonia somn-masa de cateva zile. Si de atunci eu ma tot uit la pletele bebelusilor mai mari, cam pe la 3 luni, pe care ii intalnim in parc. Marea lor majoritate sunt aproape cheli. Si aici urmeaza multe semne de intrebare: ???????????????????


Tot la capitolul realizari trecem si mutritele pe care le face. Fara scop precis. Dar care i-au adus cateva noi apelative. Exista mutrita de “O”, cu buzele tuguiate si ochii mirati. Cand o face il numim micul dragon. Mai este si fata de Vasile, cand este murdar tot de lapte pe fata si i se vad cele 3 gusite. Are si fata de calut, atunci cand este suparat, insa nu foarte convins si doar scoate un he –he –hehehe. Uneori este si gaza, atunci cand se incordeaza foarte tare ca si cum tocmai ce s-a hotarat ca atat ne-a suportat, se ridica si pleaca.


In ce priveste programul nostru este extrem de incarcat. Avem doua spalari pe zi cu apa fiarta si apoi racita. Si doua plimbari in parc. Si ne schimbam fara numar, fara numar. Daca la asta mai adaugam spalat si calcat haine, facut curat, mancare si ingrijirea propriei persoane rezulta ca ramane o gluma buna intentia mea de a lucra 4 ore pe zi. Sunt zile in care e bine daca reusesc sa mananc ceva pana la ora 2. Si am de ales intre mai multe lucruri fara de care chiar nu se poate. Sau se poate? Pana acum mancarea a primat inaintea somnului si dusului. Fomista si eu, ca si bebelontul. Strategia adoptata pentru supravietuire este – odata si-odata se va termina. Desi mi s-a spus ca e una gresita. Dar eu cred ce spune lumea prin parc cand se baga in seama – ce copil dragut, lasati, ca o sa se termine.


In general insa, stiu bine ca nu am de ce sa zic ca bebelontul ar fi dificil. Prima oara l-am auzit plangand la doua saptamani. De ne-am speriat asa de tare incat am pus mana pe telefon la 12 noaptea ca sa-i spun mamei ca am stricat copilul. Si avem doar unul! Din fericire nu a raspuns, ca altfel nu stiu cat ar fi apreciat umorul situatiei. Si parca nici colicele nu sunt asa de rele. O criza la cateva zile este ca si cum nu ar exista defel.


Dar totusi timpul trece asa de greu! De abia astept sa fie un pic mai mare, sa stea in fundulet si sa putem comunica mai mult decat un “O”

3 responses to “Bebelontul la o luna

  1. Doamne ce shod e, ii doresc multa sanatate si energie, ca sa nu se plictiseasca parintii😀 !!

  2. In sfarsit vad si eu poze!!! E foarte, foarte scump! Tie ti-am urat deja de toate, asa ca acum te rog sa-i transmiti si lui Sorin urarile mele: sa va traiasca, sa creasca mare, sanatos si sa fie norocos!
    Si cand ne intalnim? Ca i-am adus lui Radu ceva de la Barcelona…🙂

  3. Zambarila🙂 E un copil vesel.

Lasă un răspuns

