Cum am cucerit lumea in doua luni

Guest-post de Sorin Tudor*

Salut! Numele meu este Radu Tudor. Dar cred ca stiti asta deja. Daca nu stiti, nu e nicio suparare. O sa aflati curand. Pentru ca, tocmai am cucerit lumea.
Acestea fiind spuse, haideti sa va povestesc.

Lumea este foarte diferita. Atat de diferita incat nici macar nu are aceeasi marime. Uneori e aproape cat un patut. Ok, ok, rectific: uneori este aproape cat un patut pus intr-o camera.
(In paranteza fie spus: v-am spus ca sunt un mare ecologist? Trust me: plastic is not good! Intrebati orice alt bebelont – suzeta sau „the real thing”? – si va veti convinge.)

Alteori, lumea este mai mare. Atat de mare incat obosesti sa o privesti. Si incepi sa casti. Si sa casti… Si sa explici celor din jur ca, gata, ti s-a facut foame.
Observatie personala: lumea este cu atat mai mare cu cat este mai verde. Nu v-am spus eu ca sunt un mare ecologist?😉

In lume se intampla o multime de lucruri. Despre unele dintre ele poti citi pe internet. Daca nu ti-e foame. Si somn. Si daca vrei neaparat.
Personal, cred ca o parte dintre lucrurile care se spun pe internet trebuie tratate cu indiferenta. Si cu parere de rau ca ai pampersii pe tine…

In lume, sunt o multime de oameni care se lauda ca seamana cu tine. Tipul asta, de pilda: este tatal meu, are o privire inteligenta si, in general, este simpatic (mai ales cand ma plimba in brate). Spune mereu ca semanam. Ok, fie!

Din pacate, tatal meu este incomplet. Jur ca nu l-am stricat eu: asa m-am procopsit cu el! Cum incomplet? Pur si simplu nu este dotat cu surse de hrana. Va zic sigur: in doua luni am tot avut timp sa ma conving. Priviti!

Cu toate acestea, l-am lasat sa scrie acest post. Dupa dictare, evident.🙂 De ce l-a scris el si nu eu? Pentru ca eu abia am implinit astazi doua luni, duh!!!
Moment in care, va repet: ma numesc Radu Tudor si tocmai am cucerit lumea.
Pe curand!🙂

Sorin Tudor a absolvit liceul in Dr. Turnu-Severin, a scris o carte de povesti – „Rila-Iepurila si tara din oglinda” – si, in momentele de plictiseala, sustine ca este dinamovist. Din 2010 este tatal lui Radu. Full time.

11 responses to “Cum am cucerit lumea in doua luni

  1. tată-reportofon, radu seamănă cu mămica… părerea mea de medic și de om de știință! :)) să trăiască😉

  2. Doamne Sorin! Ai copilas? De 2 luni? Incredibil! Mi-ai inveselit toata ziua, toata saptamana🙂 Sorin! Sa iti traiasca! Raducu frumos, cu asa tatic …. o sa ai o viata superba🙂 Nu mai am cuvinte …

  3. Doamne, in prima poza seamana leit cu tine!
    Sa va traiasca si la cat mai multe cuceriri de lume!🙂

  4. @vraji,

    Pot eu sa contrazic un om de stiinta?! Dar putea sa mi-o zici mai incetinel, mai cu binisorul…🙂

    @Sabina,

    Sar’na!!!

  5. 🙂 Eu multumesc! Sunt asa happy :))) Te pup!

  6. @Ligia,
    Sar’na!!! (Si multumesc mult pt incurajare!🙂 )

  7. Alina-Alexandra Rădulescu

    Adorabil! Sa iti traiasca si sa va fericeasca (desi pareti fericiti deja!) Foarte haios articolul. Abia astept ca domnul povestitor sa inceapa sa isi scrie personal povestioarele.

  8. @Alina,
    Multumesc frumos!

  9. Hhahha, genial!🙂

  10. @IYli,
    Ma bucur ca ti-a placut.🙂

  11. Mi-ai adus zambetul pe buze cu acest post. Ai un copil superb si… seamna cu mama, nu cu tine😀

Lasă un răspuns

