Saga despre sarcina

Mi-a luat ceva vreme, dar pana la urma am reusit sa scriu despre sarcina. Mai precis a mea, care momentan se da de-a dura inspre luna 7. Articolele le gasiti intr-o sectiune speciala pe hotcity, aripa de fluture.

A fost foarte dificil sa gasesc abordarea, dar pana la urma, din reactii, se pare ca mi-a iesit. ‘Wow, exact asa mi s-a parut si mie, paca ai fi scris despre mine!’ au spus unele fete cand au dat feedback. Ceea ce mi se pare deosebit de bine pentru ca , indiferent ce ar crede unii si altii, noi citim reviste tocmai ca sa citim despre noi. Altfel ne-am duce intins la romane, eseuri sau dictionare. Iar in ce priveste abordarea pseudo-medicala cu teste si descrieri hidoase de posibile boli m-am tinut cat mai departe de ea. O data fiindca mi se pare normal sa apelezi la sfaturi de specialitate si pe de alta parte pentru ca nu suport sutele de texte care nu urmaresc decat sa aiba niste cititori in plus speculand multiplele spaime ale unei femei gravide.

Iar pe langa asta mai exista inca o abordare, de tip blog, cu jurnale simpatice despre prima miscare si vizite la doctori si cumparaturi facute pentru prichindei. Cu multe poze si descrieri care te tin captiv. Mie mi-a placut in mod special Carla, pe care o cunoasteti de la joc urban si care si-a deschis un nou blog pentru aventurile cu cele 2 mazarichi.

Insa oricat de draguta ar fi fost abordarea mie nu mi se potrivea. In primul rand datorita unei doze de cinism care razbate din toate textele, fara sa urmaresc neaparat acest lucru. Si apoi, e clar ca nu pot tine un fel de jurnal daca eu cu greu am putut scrie un text in luna 6. Iar atunci intentia a fost de a descrie stari, senzatii, intamplari, intrebari, spaime fara rost si lucruri bune astfel incat cel care citeste sa constientizeze ca ceea ce traieste este cat se poate de normal. Ba chiar usor de interpretat in tenta umoristica. Ceea ce reduce cu foarte mult nivelul de stres asociat primei sarcini. Daca reusesc sa relaxez si sa fac sa zambeasca macar cateva mamici / viitoare mamici eu consider ca scopul pentru care am scris si am publicat articolele a fost atins.

Sa va mai pun o poza cu mine sa vedeti cat de mare m-am facut

11 responses to “Saga despre sarcina

  1. 🙂 asta numesti tu ca te-ai facut mare?!
    spor la treaba iti urez! si ma refer la treaba aia mega-importanta, care vine-vine… uite-acush…

  2. regret sa te dezamagesc dar nu esti mare😛

  3. daca stiam ca sunteti asa de dragute puneam poza mai mare si mai vizibila, nu apelam la glow🙂

  4. sunt fara cuvinte😐 m-ai lasat masca; de cand nu am mai vorbit vad ca ai fost ocupata :))
    felicitari multe multe >:D<

  5. Felicitaaaari!!! Nu mi-am fi dat seama cand ne-am vazut in februarie! Sa mearga totul perfect si sa ai un copilas minunat!😀

  6. Un adevarat moment fericit.

  7. Super Tare! Felicitari! Sa fiti fericiti!

  8. multumesc frumos tuturor.🙂

  9. Felicitari! Nastere usoara si un bebe cat mai sanatos!
    Nu esti mare deloc. Ce o sa fie? Fetita sau baiat?

  10. hello alina. baiat.

  11. Bine ai venit in randul mamicilor! (Mi-a luat vreo 3 luni pana raspundeam la titulatura de mami, ma tot intrebam ce au prietenii de intreaba de mama mea :D).
    Trebuie sa schimbi semnatura din Dana in mami_Dana😛.

Lasă un răspuns

