Indragostita de o camasa

Trebuia sa mi se intample. Nu puteam umbla asa prin lume cu un calcai sensibil si sa nu patesc nimic. Si ieri am primit ceea ce merit. M-am indragostit de o camasa.

Stiti, din aceea din material un pic lucios si fin. Inchisa la culoare. Cu dungi subtiri ce o mai inveselesc. Cu gulerul tare. Clasica.

Camasa cu care ies seara sa discute sefi de sucursale de banci. Si avocati cu numele bagat in denumirea firmei. Camasa de petrecere corporate care da bine cu pantaloni casual lipiti de fese. Si in picioare tenisi. Dar in culori inchise, cu o urma de argintiu, ca sfidare suprema.

Camasa in care sa iti ingropi obrazul. Sa simti miros de Cavalli. Camasa de care sa te lipesti. Si sa asculti cuminte cuvinte spuse cu ton serios despre lucruri pe care nu le intelegi. Si nici nu te intereseaza. Camasa de oameni care se simt in centrul evenimentelor. Pentru care lumea este ceea ce vad ei. Si le este suficient. Camasa de oameni burghezi si sanatosi la cap.

Camasa careia eu nu ii rezist. I-as lua manecile si as pune-o sa ma imbratiseze. Cativa ani de zile.

Mi-a fost prezentata aseara intr-un bar. Scoasa din punga, cu pretul atasat. Si cu introducerea ‘pentru tine am luat-o’. Doamne, chiar asa de transparenta sunt? Da, m-as putea indragosti de acea camasa. Noroc ca eram beata, ca altfel ma comportam normal si spuneam cine stie ce aberatie de genul ‘e frumoasa, o sa iti stea bine cu ea’. Dar in conditiile date am luat-o si m-am dus la baie sa o pun pe mine. Este cu nu stiu cate numere mai mare. Dar ayiiii, cat de bine se simtea pe piele!

Deci da, nu m-am simtit niciodata mai senzuala. Cel putin nu in ultimul an. Si proprietarul de drept al minunatiei a confirmat ca pare sa fie un fel de match, desi, ma rog, unele aspecte nu sunt chiar perfecte. Dar, ce stie el?

Acum zace la mine pe canapea. Sifonata pentru ca am dormit in ea aseara. Si poate o sa o fac si in seara asta. Pana se va supara proprietarul ei si va cumpara inca una numai pentru mine. Stiti unii isi iau caini, pisici. Eu cred ca ma pot multumi cu aceasta camasa.

14 responses to “Indragostita de o camasa

  1. buna, stiu ca incalc o limita in momentul asta, cand zic asta. dar poti te rog frumos sa-mi imprumuti si mie camasa asta pentru weekend-ul care incepe in 19? o dau inapoi inainte de craciun.
    ma gandesc ca daca el, el , o vede la mine. ramane peste noapte:)

  2. nu stiu zau. pe moment nici eu nu ma pot desparti de ea. mai sa nu vin la job din cauza asta

  3. o haina in care te simti bine iti poate fi la fel de aproape ca un prieten. sigur, pana la urma e doar un lucru banal, care la un moment dat se duce, dispare, se distruge. dar nu asa se intampla si cu majoriatatea prieteniilor?…

  4. daaa….
    mai ales ca imi pot cumpara inca 3 ca aia, sa le am in dulap daca pateste ceva cea in care dorm🙂. as putea si sa le asigur, ca sa fie nebunia completa😀

  5. Pingback: Coae, da-mi si mie… « calator prin oras

  6. Iti urmaresc scrierile.
    Barbati care iti iau, barbati care iti dau, barbati care nu-ti iau, barbati care nu-ti dau, aste sunt subiectele tale.
    Am senzatia ca te zbati ca sa te arati lumii goala.
    Ca barbat si la modul propriu, initiativa mi se pare laudabila.
    Dar daca ai desfacut un nasture si hainele nu au cazut de la sine, tu, ca femeie, ai o problema. Inseamna ca esti singura in baie si, poate, ti s-a blocat un fermoar.
    Intr-un cuvant, Madam, mata imi puti a ratare.

  7. am scris mult despre barbati? well inseamna ca ei ma inspira in prezent🙂
    mda, ma rog, nu intr-atat incat sa cada hainele de la sine, desi in mod secret, ascuns si compulsiv mi-as dori acest lucru.😛
    uite, pana nu reusesc eu te invit sa nu mai citesti. lasa ca te anunt eu daca imi pun o poza cu mine goala. nu te stresa si nu mai pierde timpul.

  8. ah, ce m-as ratzoi la -eu- dar mai bine tin pasu’…

  9. mda..
    nu prinzi esentele…

  10. …si?

  11. mariana, tu esti plinuta si ai ceva probleme cu celulita, este?

  12. da, nu este…

  13. tin pasul din alte motive…

  14. nttt, ce se intampla in lipsa mea…
    @eu, asta cu esentele e cel mai tare argument.
    nici tu nu le prinzi, na! hahahah

Lasă un răspuns

