Poze cu musetel

Ieri am relansat hotcity, asa ca intelegeti de ce nu pot sta la povesti. Dar pun poze😀 ca sa va lamuriti ce camp de lupta este la mine acasa.

Andrei, pussy si musetel

musetel2

Andrei il urmareste peste tot. Dar cand mananca musetel e cuminte.

musetel6

Un moment de respiro pentru toata lumea.

musetel7

Azi noapte a considerat ca cel mai bun loc de dormit este palma mea. Ca sa intelegeti cat de mic este.

Nu mai am mult timp din pacate. Dar pisicile vor conduce lumea. Pentru ca asa spune lamaie. Si aici va explic si de ce.

8 responses to “Poze cu musetel

  1. :X:X we are in love!

  2. desi nu sunt o mare amatoare de pisici (iertare, I’m more of a dog person), musetel este adorabil 🙂

  3. cat de portocaliu si simpatic e. cum de ai 2 pisici?

  4. andrei era cam singur. si m-am gandit sa ii aduc o pussy care misca si maiuna si musca:)

  5. Buna,

    L-am vazut pe Musetel inainte de-a ajunge la tine. Pe Andrei il stiam deja de la silviu. De mai mult de un an caut un pisic similar cu musetel, ma refer la culoare sa portocaliu-tigrat.

    Daca afli asa ceva, prin Silviu pot fi anuntat.

    Multumesc si sa-ti creasca sanatosi!

    Razvan

  6. @ razvan multumesc
    am auzit ca am fost mai rapida decat tine. promit sa il ingrijesc bine. si daca musetel se dovedeste a fi fata iti dau toti puii😛

  7. Merci frumos. Doar unul imi doresc, probabil deja simti responsabilitatea grea in a fi stapnan/a peste 2 suflete pisicesti.

    De va prasi un pui ce mosteneste calitatile Musetelului, si asta preferabil inaintea pierderii podoableor, ma voi abona din timp.

    Spor si pace,

    Raz.

Lasă un răspuns

